کد خبر: ۱۱۴۱۹۷
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷

هلدینگ بزرگ فرابورسی آماده ارتقا به تابلو بهتر شد / وضعیت سودآوری
قائم‌مقام مدیرعامل در گفت و گو بورس پرس:

هلدینگ بزرگ فرابورسی آماده ارتقا به تابلو بهتر شد / وضعیت سودآوری

قائم‌مقام مدیرعامل هلدینگ 250 میلیارد تومانی پتروشیمی ساختمان خلیج فارس ضمن اشاره به وضعیت سودآوری این هلدینگ از احتمال ارتقا نماد به تابلوی ب بازار پایه فرابورس خبر داد.

امیر ونکی درگفت و گو با پایگاه خبری بورس پرس با اشاره به ضریب نقدشوندگی مطلوب سهم در ماه‌های اخیر و افشای اطلاعات مدنظر دستورالعمل افشای ناشران گفت: این دو نکته موجب شده امیدواری زیادی به فهرست اعلامی ناشران ارتقا یافته به تابلوی ب داشته باشیم. هرچند این تصمیم‌ کاملاً بر عهده کمیته پذیرش است اما با توجه به سوابق این هلدینگ، سرمایه اسمی و روند درآمدی به‌ ویژه در نیمه دوم سال جاری امید می‌رود رأی نهایی کمیته درج کام سهامداران این مجموعه را شیرین کند.

وی در خصوص وضعیت سودآوری این هلدینگ نیز گفت: املاک موجود در صورت‌های تلفیقی همواره آماده فروش در شرایطی هستند که بازارهای موازی ملک سودهی مطلوب‌تری عاید سهامداران کنند. فروش یکی از املاک شرکت جهان روکش که در صورت‌های حسابرسیشده 6 ماهه نیز افشاشده، بیانگر همین مهم است. از طرف دیگر شرکت توانسته با ساخت لدر و پلتفرم‌های مربوط به پتروشیمی لاوان گامی تازه در مسیر آینده مجموعه بردارد که این مهم نیز در صورت‌های مالی اعلام شده است.

ونکی ادامه داد: شرکت پارت ماشین سازه نیز با سرمایه 184.6 میلیارد تومان و جرثقیل‌های فوق سنگین (تا 800 تن) وارد بازارهای هدف جدیدی شده که نیمه دوم سال 97 را تبدیل به نقطه عطف درآمد کرده و افزایش نرخ ارز و تورم نیز پس از گذراندن وقفهای همیشگی به درآمدهای این واحد تجاری وارد شده است.

بنابراین گزارش، هلدینگ پتروشیمی ساختمان خلیج فارس با سرمایه 250 میلیارد تومانی در بازار پایه ج فرابورس حضور دارد و شرکت عمران سرمایه آیریک خزر با 85 درصد ، مالک اصلی آن بشمار می رود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ