کد خبر: ۱۱۴۲۶۴
۱۴:۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸

وزیر ارشاد سومین کارت زرد را از مجلس گرفت

وزیر ارشاد سومین کارت زرد را از مجلس گرفت

نمایندگان مجلس با ۶۵ رأی مخالف از پاسخ‌های وزیر فرهنگ و ارشاد قانع نشدند و برای سومین بار به وی کارت زرد دادند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از فارس، سوال شهاب نادری نماینده مردم اورامانات در مجلس در نشست علنی امروز درباره علت تضعیف حقوق انتشارات و اهل فرهنگ از عباس صالحی مورد بررسی قرار گرفت.نهایتا پس از رای گیری نمایندگان با 96 رای موافق، 65 رای مخالف و 4 رای ممتنع از مجموع 200 نماینده حاضر، پاسخ‌های وزیر فرهنگ و ارشاد را قانع‌کننده ندانستند.

بنابراین گزارش،نمایندگان مجلس همچنین در نشست علنی 18 مهر سال جاری در جریان طرح سوال از وزیر فرهنگ و ارشاد درخصوص علت عدم نظارت بر سامانه‌های ویدیو درخواستی (VOD) از سوی آن وزارتخانه با 94 رأی موافق، 74 رأی مخالف و 4 رأی ممتنع از مجموع 196 نماینده حاضر در جلسه از توضیحات وزیر  قانع نشدند. این سوال را نصرالله پژمان فر نماینده مشهد از صالحی پرسید.

همچنین در همان جلسه، نمایندگان در جریان طرح سوال از وزیر درخصوص نظارت وی بر عملکرد ضعیف و شائبه دار بنیاد ملی بازی های رایانه ای و مدیرعامل آن با 80 رأی موافق، 83 رأی مخالف و 4 رأی ممتنع از مجموع 198 نماینده حاضر در جلسه از توضیحات وزیر  قانع نشدند.بنابراین با قانع نشدن نمایندگان از پاسخ‌های امروز وزیر اراشاد، مجلس سومین کارت زرد را به عباس صالحی دادند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ