کد خبر: ۱۱۴۶
۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۶/۳۱

افزایش قیمت تایر هنوز نهایی نشده / خوش بین به موافقت مسئولان
سخنگوی انجمن تایر به بورس پرس خبر داد:

افزایش قیمت تایر هنوز نهایی نشده / خوش بین به موافقت مسئولان

سخنگوی انجمن صنفی صنعت تایرایران با بیان اینکه افزایش قیمت تایر در مرحله تصمیم گیری مقامات مسئول بوده و هنوز نهایی و ابلاغ نشده گفت: با توجه به حداقل تورم، به افزایش قیمت این محصول خوش بین هستیم.

مصطفی تنها در گفت وگو با پایگاه خبری بورس پرس، در واکنش به این سئوال که با توجه به رشد قیمت سهام شرکت های تولید کننده لاستیک در روزهای اخیر ،شایعه افزایش 8 درصدی قیمت این محصول تا چه حد صحت دارد؟ پاسخ داد: موضوع افزایش قیمت تایر در مرحله تصمیم گیری توسط مقامات ناظر قرار دارد و هنوز به ما ابلاغ نشده است.

وی با بیان اینکه در این مورد پیگیری ها در حال انجام است، ادامه داد: شرکت های تولیدکننده لاستیک درسال جاری با مشکلاتی مواجه شده اند.ازطرف دیگر با توجه به حداقل تورم ، تقاضای افزایش قیمت محصول را ارایه کرده ایم.

عضوهیات مدیره انجمن صنفی صنعت تایرایران در برابر این پرسش که احتمال تصویب افزایش قیمت تا چه حد وجود دارد و انجمن درخواست چند درصد رشد قیمت را داده ، توضیح داد : با در نظر گرفتن واقعیت ها و جمیع جهات ، به موافقت مسئولان ناظر بر افزایش قیمت تایر خوش بین هستیم.

تنها خاطر نشان داد: به دلیل اثر این موضوع بر بازار محصول تایر و همچنین بازار سهام ، اجازه دهید درصد افزایش قیمت پیشنهادی تا زمان تصویب نهایی اعلام نشود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ