کد خبر: ۱۱۴۶۵۹
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹

درصد افزایش سرمایه شرکت زیانده از ارزیابی دارایی بیشتر شد: از ۴۶۵ به ۱۵۱۴

درصد افزایش سرمایه شرکت زیانده از ارزیابی دارایی بیشتر شد: از ۴۶۵ به ۱۵۱۴

شرکت زیانده حمل ونقل بین المللی خلیج فارس ، میزان افزایش سرمایه از تجدید ارزیابی دارایی را از ۴۶۷ به ۱۵۱۴ درصد تغییر داد و امروز با رشد حدود ۴.۵ درصدی روبرو شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حمل ونقل بین المللی خلیج فارس که با زیان 1365 ریالی هر سهم در بازار دوم معاملات بورس حضور دارد ، درصد افزایش سرمایه از تجدید ارزیابی دارایی را تغییر داد و امروز با رشد حدود 4.5 درصدی روبرو شد.

براساس این گزارش، "حفارس" درحالی پیش از این و 19 آذر درباره افزایش 467 درصدی توضیحاتی مبنی بر بازدید میدانی در حوزه های املاک و تجهیزات و ملزومات و انتظار میزان عدد کارشناسی تجدید ارزیابی دارایی های از کانون کارشناسان رسمی دادگستری داده بود که امروز اعلام کرد طبق پیشنهاد هیات مدیره ، برنامه افزایش سرمایه 1514 درصدی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها دارد تا قادر به خروج از شمولیت ماده 141 قانون تجارت شود.

در صورت طی مراحل قانونی و موافقت سازمان بورس، سرمایه اسمی این شرکت از 34.9 به 563.2 میلیارد تومان خواهد رسید.

در جریان معاملات 30 اردیبهشت سال جاری ، بلوک مدیریتی 78.4 درصدی حمل و نقل بین المللی خلیج فارس برای چهارمین بار توسط سازمان خصوصی سازی عرضه و و توسط شرکت تعاونی ایثارگری خدمات حمل و نقل و گردشگری ایده آل شهرآرا خریداری شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ