کد خبر: ۱۱۴۶۹۵
۹:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰

الزام پزشکان به نصب کارت خوان در مطب و پرداخت مالیات
عضو کمیسیون تلفیق مجلس اعلام کرد:

الزام پزشکان به نصب کارت خوان در مطب و پرداخت مالیات

عضو کمیسیون تلفیق مجلس با اعلام الزام پزشکان به نصب کارت‌خوان در مطب و پرداخت ۱۰ درصد از دستمزد بابت مالیات، گفت: پزشکان از پرداخت مالیات مستثنی نیستند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمدحسین فرهنگی درباره فشار پزشکان به کمیسیون تلفیق برای تجدید رای‌گیری و حذف مصوبات این کمیسیون، الزام پزشکان برای نصب کارت‌خوان در مطب و پرداخت 10 درصد از دستمزد پزشکان به عنوان مالیات به صورت علی‌الحساب توسط مراکز درمانی به فارس گفت: اکثریت اعضا با این مصوبات موافق بودند و انتظار نمی‌رود این مصوبات مجدداً مورد بررسی قرار گیرد و درباره آنها رای‌گیری شود.

وی افزود: کسری بودجه، وضعیت بازار، کاهش ارزش پول ملی و . . . از جمله مواردی هستند که دریافت مالیات از پزشکان را به عنوان منابع جدید مالی الزامی کرده‌اند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه هیچگونه استثنائی درخصوص مبارزه با فرار مالیاتی وجود ندارد، گفت: پزشکان از پرداخت مالیات مستثنی نیستند و باید متناسب با درآمدها مالیات بدهند.

فرهنگی در خصوص نامه سازمان نظام پزشکی به کمیسیون بهداشت مجلس مبنی بر حذف مصوبات مربوط به اخذ مالیات پزشکان گفت: این قبیل نامه‌ها هیچگونه تاثیری در روند اجرای قانون ندارند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ