کد خبر: ۱۱۴۷۷۵
۰:۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲

برنامه بانک تجارت برای افزایش سرمایه 400 درصدی از تجدید ارزیابی دارایی ها
یک مقام مسئول به بورس پرس اعلام کرد:

برنامه بانک تجارت برای افزایش سرمایه 400 درصدی از تجدید ارزیابی دارایی ها

یک مقام مسئول زمزمه افزایش سرمایه بانک تجارت را تایید کرد و گفت:به دلیل زیان انباشته سنگین، برنامه افزایش سرمایه به احتمال زیاد 400 درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها طی دو ماه آخرسال نهایی می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان معاملات دیروز  بازار سهام ، شایعه افزایش سرمایه بانک تجارت و اعلام این موضوع در کدال طی روزهای آینده ، موجب بهبود شرایط منفی و حذف فشار فروش این بانک و مقداری هم دیگر بانک ها شد.

در این رابطه ، یک مقام مسئول به بورس پرس گفت : "وتجارت" به دلیل زیان انباشته سنگین و حدود 11 هزار میلیارد تومانی و لزوم خروج از استفاده از فرصت معافیت مالیاتی ناشی از تجدید ارزیابی دارایی ها ، در نظر دارد برنامه افزایش سرمایه به احتمال زیاد 400 درصدی را در همین دو ماه آخر سال نهایی و در صورت دریافت مجوز سازمان بورس ، اقدام به برگزاری مجمع فوق العاده کند.

وی ادامه داد: برهمین اساس ، از سه ماه پیش مقدمات ارزش گذاری دارایی ها شامل زمین ، ساختمان و کل سرمایه گذاری ها را فراهم کرده و ارزش گذاری بخش املاک را به پایان رسانده و عددی هم به حسابرس اعلام شده که در حال بررسی بوده و احتمالا" طی یکی دو روز آینده اعلام خواهد شد.

انتهای پیام
 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ