کد خبر: ۱۱۷۰۷۵
۰:۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰

شرکت حرف و حدیث دار فرابورسی اخراج شد/ رکورد کمترین حضور در بازار

شرکت حرف و حدیث دار فرابورسی اخراج شد/ رکورد کمترین حضور در بازار

شرکت مواد ویژه لیا که دو سال پیش با رشد قیمت و تشکیل سه پرونده تخلفاتی در سازمان بورس حرف و حدیث هایی رقم زده بود با دریافت کارت قرمز از فهرست اخراج و رکورد کمترین حضور در بازار را از خود کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت مواد ویژه لیا که دو سال پیش طی 44 روز کاری با رشد قیمت 282 درصدی (از 414 به 1585 تومان ) حرف و حدیث هایی را منجر و با تشکیل سه پرونده تخلفاتی در سازمان بورس خبرساز شده بود (در حوزه های تخلفات بازار و تخلفات حوزه اطلاع رسانی و صلاحیت مدیران ) ، با دریافت کارت قرمز از فهرست شرکت های حاضر در بازار دوم معاملات فرابورس اخراج شد.

"شلیا" که از 5 دی با تعلیق نماد روبرو شده بود 16 شهریور 94 با کشف قیمت 136 تومانی وارد بازار سهام شده بود اما بعد از حدود 29 ماه به دلیل عدم اظهار نظر حسابرس درباره صورت های مالی و گزارش تفسیری مدیریت با لغو پذیرش روبرو شد.

به ترتیب این شرکت 8 میلیارد تومانی که در تحقق برنامه افزایش سرمایه 500 درصدی هم ناکام ماند، رکورد منفی کمترین حضور در بازار سهام را از آن خود کرد .

در پی معامله اول شهریور 95 شاهد عرضه بلوک 20 درصدی توسط سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران و خریداری از سوی سرمایه گذاری توسعه سبز گلستان به ارزش 4.86 میلیارد تومان شد.

توضیحات آرش فرهادی رئیس هیات مدیره این شرکت اینجا قابل مشاهده است.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ