کد خبر: ۱۱۷۲۲۱
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴

زمان جلسه معارفه شرکت آماده عرضه اولیه مشخص شد

زمان جلسه معارفه شرکت آماده عرضه اولیه مشخص شد

زمان جلسه معارفه شرکت تامین سرمایه نوین مشخص شد تا این شرکت ۷۰۰ میلیارد تومانی حاضر در بورس تهران ، آماده عرضه اولیه ۱۰ درصدی سهام شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،پیرو پذیرش تأمین سرمایه نوین در ۵ تیر ماه، این شرکت ۲۲ آبان ماه به عنوان پانصد و بیست و پنجمین شرکت در بخش فعالیتهای جنبی واسطهگریهای مالی و در بازار دوم معاملات بورس تهران درج نماد شد.

بر همین اساس، مقرر شده مدیران "تنوین" ساعت ۱۵ فردا با برگزاری جلسه ایی در هتل استقلال اقدام به معرفی آخرین وضعیت مالی و عملکردی کنند تا این شرکت ۷۰۰ میلیارد تومانی آماده عرضه اولیه ۱۰ درصدی سهام باشد.

طبق بررسی های بورس پرس، این شرکت فروردین ۸۷ در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی استان تهران به ثبت رسیده و سرمایه اولیه آن ۱۰۰ میلیارد تومان بوده که طی ۵ مرحله افزایش سرمایه از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی به ۷۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

این تامین سرمایه شامل شرکت تامین سرمایه نوین به عنوان شرکت اصلی، کارگزاری تامین سرمایه نوین با مالکیت ۶۷ درصد و شرکت مشاور سرمایه گذاری تامین سرمایه نوین با مالکیت ۸۹ درصد به عنوان شرکت‌های فرعی هستند.

در ترکیب سهامداری این شرکت، بانک اقتصاد نوین به عنوان سهامدار اصلی دارای ۳۴.۴ درصد، خدمات مالی و اعتباری راه اقتصاد نوین با ۱۰ درصد، سرمایه گذاری سرآمد بهشهر با ۹.۹۵ درصد، تامین آتیه درخشان نوین با ۸.۱۳ درصد، موسسه مالی و اعتباری ملل ،سرمایه گذاری ساختمان ایران و سرمایه گذاری غدیر هر کدام با ۸ درصد، لیزینگ بانک اقتصاد نوین با ۵.۹۹  درصد، سرمایه گذاری رهروان دور اندیش با ۴ درصد، سرمایه گذاری ساختمان نوین با ۲ درصد، بنیاد فرهنگی مصلی نژاد با یک درصد، حسین عبده تبریزی با ۰.۲۵ درصد و افضل موسوی با ۰.۱۳ درصد، مدیریت کارخانجات روغن کشی بهپاک و مدیریت سرمایه اقتصاد نوین هر کدام با ۰.۰۵ درصد حضور دارند.

اهداف کلان گروه تامین سرمایه نوین در افق دو ساله

1. کسب و حفظ بالاترین سهم بازار در ارائه خدمات تضمین و تعهد پذیره نویسی ،معامله گری، کارگزاری، بازارگردانی، سرمایه گذاری و مدیریت سرمایه گذاری انواع اوراق بهادار و نهادهای مالی و همچنین مشاوره مالی، ارزش گذاری و ادغام و تملیک

2. تحقق نسبت ۸۰ درصدی در خصوص سطح رضایت مشتریان

3. افزایش سالانه حدود ۵۰ درصدی سرمایه اسمی به طور متوسط و ۹۰۰ میلیارد تومان در پایان برنامه دو ساله

4. کسب و حفظ بالاترین نسبت های عملکردی و بهره وری در مقایسه با فعالان حوزه بانکداری سرمایه‌گذاری

5. تمرکز بر روی صنعت سلامت، بیمه و مدیریت ریسک

6. ارائه خدمات کامل درخصوص ارزشیابی، ریز کاوی و M & A

7. واگذاری ۲۰ درصد از سهام شرکت به نهادهای مالی بین المللی معتبر

8. دستیابی به بازدهی پایدار حقوق صاحبان سهام به میزان نرخ بازده بدون ریسک به علاوه پنج درصد

9. طراحی و توسعه پویایی ابزارها و نهادهای مالی نوین در حوزه های مختلف

10. توسعه و به کارگیری فناوری اطلاعات در ارائه خدمات و انجام فرایندها و دستیابی به ضریب ۷۰ درصدی

11. نهادینه سازی مدیریت دانش و نظام حاکمیت شرکتی

12. توسعه زیرساخت های ارتباطی و تعاملی اختصاصی اینترنتی جهت ایجاد ارتباط بین مشتریان و شرکت‌های گروه تامین سرمایه نوین

13. توسعه و استقرار متون مدیریت ریسک در سطح شرکت و شرکت های گروه تامین سرمایه نوین

سیاست تقسیم سود

شرکت تامین سرمایه نوین در جهت حفظ منافع سهامداران و افزایش سودآوری آنها در سال‌های گذشته همواره به طور میانگین ۹۱ درصد از سود سهام را تقسیم کرده است. پیش‌بینی شرکت برای سال‌های آتی ادامه این روند بوده و براورد می‌شود در سال های آتی مطابق با میانگین ۵ ساله تقسیم سود ۹۱ درصد از سود را در بین سهامداران تقسیم کنند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ