کد خبر: ۱۱۸۹۰۶
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱

مواضع شدید نماینده اصول‌ گرای مجلس برای استیضاح روحانی

مواضع شدید نماینده اصول‌ گرای مجلس برای استیضاح روحانی

عضو فراکسیون ولایی در مجلس با بیان اینکه مردم باید قضاوت کنند که طرح استیضاح رئیس جمهور عاقلانه است یا خیر، گفت: تا آخر پای استیضاح روحانی می‌ایستم.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از خانه ملت، در حالی جبار کوچکی‌ن‍ژاد از توقف جمع‌آوری امضاها برای طرح استیضاح رییس جمهور خبر داده که مجتبی ذوالنوری در تذکر ماده 75 آئین‌نامه داخلی گفت: قانون اساسی و آئین‌نامه داخلی مجلس به نمایندگان اجازه داده رئیس جمهور را با ذکر دلایلی استیضاح کنند. بر این اساس، تعدادی از نمایندگان به این تشخیص رسیدند که استیضاح انجام شود.

وی با بیان اینکه نمایندگان هرجا حضور می‌یابند هیچ جوابی برای سفره خالی مردم، فساد، آسیب‌های اجتماعی، قاچاق، بیکاری و سایر مواردی که دولت می‌تواند در رفع آنها موثر باشد ندارند، افزود: کواکبیان در صحن علنی مجلس اعلام کرده هیچ اصلاح طلبی در استیضاح رئیس‌جمهور شرکت نمی‌کند و اصلاح‌طلبان رشیدتر از آن هستند که چنین اقدامی انجام دهند. یعنی کسانی که این اقدام را انجام داده‌اند غیر رشید هستند و این موضوع توهین است.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه مردم قضاوت می‌کنند طرح استیضاح رئیس جمهور عاقلانه است یا خیر، ادامه داد: قانون، حق استیضاح را به نمایندگان داده است مگر کواکبیان سخنگوی اصلاح طلبان است و خبر دارد چند اصلاح طلب در این رابطه صبحت کرده و چه گفته‌اند؟ آیا وی تسلط و یا لوح محفوظ دارد که چنین مسائلی را بیان می‌کند؟

ذوالنوری گفت: دولت باید در برابر مردم پاسخگو باشد. به طرح استیضاح رئیس جمهور افتخار کرده و تا آخر نیز پای آن می‌ایستم.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ