کد خبر: ۱۲۰۹۴۹
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶

زنگنه : احمدی‌نژاد با چند اقدام می تواند نفت را 100 دلاری کند !!!

زنگنه : احمدی‌نژاد با چند اقدام می تواند نفت را 100 دلاری کند !!!

وزیر نفت در واکنش به ادعای بازگشت نفت 100 دلاری توسط احمدی نژاد گفت: وی از طریق هولوکاست جدید، ۶ قطعنامه در ۲۴ ساعت علیه ایران و به صفر رساندن صادرات نفت می تواند چنین کاری کند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بیژن زنگنه با بیان این که بابک زنجانی فقط پول نفت را نخورد بلکه ۲ میلیارد دلار پول نقد را هم که برای دادن به پیمانکاران گرفته بود خورد و پس نداد به تسنیم گفت: در آن زمان کارهای عجیب و غریب بسیاری انجام شد و در حالی که زنجانی پول نقد را پس نداده بود باز هم پول‌هایی به وی داده شد که دلیل آن مشخص نیست.

وی ادامه داد: احمدی‌نژاد اخیراً مطالبی گفت که همگی دروغ بود. وی گفته ۵ میلیارد دلار نفت فروختیم که پول آن بازنگشته که کذب است .همچنین ادعا کرد می‌تواند نفت را به صد دلار بازگرداند .فکر می‌کنم وی هولوکاست جدیدی درست می‌کند و ۶ قطعنامه در ۲۴ ساعت علیه ایران صادر می‌شود و صادرات نفت به صفر می‌رسد و بدین طریق است که می‌تواند قیمت نفت را به صد دلار برساند .در این صورت هیچ آورده ای برای ایران ندارد و اگر راه‌حل دیگری بلد است بیان کند تا برای ایران از آن استفاده کنیم.

زنگنه در پاسخ به سوالی در خصوص این که آمریکا می‌خواهد صادرات نفت ایران را در ماه های آینده به صفر برساند، گفت: اقداماتی برای صادرات نفت ایران انجام می‌دهیم اما اگر شرایط را برای صادرات نفت دشوارتر کنند آنگاه شرایط برای جهان سخت تر خواهد شد و این سختی به تمام دنیا باز می‌گردد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ