کد خبر: ۱۲۱۴۳۲
۹:۴ - ۱۳۹۸/۱/۱۹

دومین توضیح ایران خودرو درباره افزایش سرمایه منجر به نوسان قیمت شد

دومین توضیح ایران خودرو درباره افزایش سرمایه منجر به نوسان قیمت شد

ایران خودرو برای دومین بار و در پاسخ به نامه سازمان بورس درباره افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها توضیح داد و با تغییر جهت و کاهش قیمت و سپس افزایش روبرو شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، ایران خودرو درحالی دو روز قبل درباره افزایش سرمایه و نوسان قیمت سهام توضیح و طی روزهای اخیر با رشد قیمت و صف خرید و عرضه های سنگین روبرو شده که بار دیگر درباره افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها توصیح داد تا امروز بر خلاف دیروز با کاهش قیمت و سپس افزایش روبرو شود.

براساس این گزارش، "خودرو"  در پاسخ به نامه سازمان بورس مبنی بر تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها اعلام کرد: بعد از سال مالی منتهی به 29 اسفند 97 به اطلاع میرساند با توجه به اینکه قانون معافیت مالیاتی افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها تاکنون ابلاغ رسمی نشده و آیین نامه های اجرایی این ماده توسط هیات وزیران بتصویب نرسیده ، لذا اقدامی از سوی این شرکت صورت نگرفته است.

در صورت صدور مجوزهای قانونی و ابلاغ آیین نامه اجرایی، هیات مدیره این شرکت بمنظور خروج از شمول مفاد ماده 141 قانون تجارت، با تایید مجمع صاحبان سهام از این ابزار بعنوان یکی از روش ها استفاده خواهد کرد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ