کد خبر: ۱۲۱۶۹۷
۹:۲۶ - ۱۳۹۸/۱/۲۵

آمار فولاد مبارکه از تولید آهن اسفنجی سال قبل و برنامه های ۹۸
معاون بهره‌برداری خبر داد:

آمار فولاد مبارکه از تولید آهن اسفنجی سال قبل و برنامه های ۹۸

معاون بهره‌برداری فولاد مبارکه از سهم تولید آهن اسفنجی این مجموعه در سال ۹۷ و برنامه انواع محصولات فولادی در سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مختار بخشیان با بیان اینکه در سال 97 کل آهن اسفنجی تولید شده در ایران (شرکتهای تابعۀ ایمیدرو) بالغ بر 24 میلیون تن بود، گفت: سهم گروه فولاد مبارکه (فولاد مبارکه، فولاد هرمزگان، فولاد سبا و شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری) از این میزان تولید به بیش از .510 میلیون تن می رسد.

وی افزود: سال گذشته در واحدهای احیا مستقیم یک و دو "فولاد" 7.1 میلیون تن، فولاد هرمزگان بیش از 1.6 میلیون تن، فولاد سبا 1.2 میلیون تن و در فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری بیش از 554 هزار تن آهن اسفنجی تولید شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: با توجه به اهمیت تولید فولاد و نقش آن در اقتصاد، عرضۀ 7 میلیون و 50 هزار تن انواع محصولات فولادی در برنامۀ سال 98 فولاد مبارکه و مجتمع فولاد سبا قرار گرفته که این میزان عرضه نسبت به مدت مشابه سال قبل 4.6 رشد نشان میدهد.

بخشیان گفت: برای تولید کلاف گرم در فولاد مبارکه و مجتمع فولاد سبا تولید 6.5 میلیون تن محصول برنامهریزی شده که رشد 2 درصدی را نشان میدهد. همچنین در بخش محصولات سرد و پوششدار "فولاد" نیز تولید 1.58 میلیون تن و رشد 2 درصدی نسبتبه مدت مشابه سال 97 در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ