کد خبر: ۱۲۲۷۰۱
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۱/۲۵

هشدار جدی به مردم ۵ استان درباره سامانه بارشی جدید
سازمان هواشناسی اعلام کرد:

هشدار جدی به مردم ۵ استان درباره سامانه بارشی جدید

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی از فعالیت سامانه بارشی جدید خبر داد و گفت: مردم استان های فارس، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و خراسان‌های رضوی و جنوبی این هشدار را جدی بگیرند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،  احد وظیفه از فعالیت سامانه بارشی جدید خبر داد و گفت: مردم استان های فارس، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و خراسان‌های رضوی و جنوبی این هشدار را جدی بگیرند. سامانه هم اکنون فعال است و جنوب استان‌های بوشهر، فارس، سیسان و بلوچستان و کرمان را در برگرفته و در بسیاری از این نقاط و خلیج فارس شاهد رگبار و رعد و برق هستیم.

وی افزود: انتظار می رود در ارتفاعات شمالی استان خوزستان بارش‌ها شدت گیرد. در چابهار و بند جاسک بارندگی شدید پیش بینی شده و امکان سیلابی شدن رودخانه‌ها وجود دارد. امروز بعداز ظهر این سامانه خراسان رضوی و جنوبی را در برمی گیرد که در این مناطق نیز شاهد رگبار و رعد و برق و در استان کرمان و یزد نیز شاهد بارش باران و رگبار خواهیم بود.

وظیفه گفت: در جنوب فارس، هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان، مناطق جنوبی خراسان رضوی و جنوبی امروز بعدازظهر حجم بارش‌ها سنگین خواهد بود.توصیه می‌شود مردم و کشاورزان هشدار‌ها را جدی بگیرند و پیگیر اخبار هواشناسی باشند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ