کد خبر: ۱۲۲۹۸۵
۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۲/۲

امکان جدید و جالب برای افزایش اطلاعات سهامداران با

امکان جدید و جالب برای افزایش اطلاعات سهامداران با " بیست پنجاه"

شرکت پردازش اطلاعات مالی مبنا همزمان با نمایشگاه بورس، بانک و بیمه ، امکانی جدید و جالب برای افزایش اطلاعات سهامداران رونمایی کرد که مربوط به آگاهی توقف نماد شرکت ها است .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، همزمان با آغاز دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه، شرکت پردازش اطلاعات مالی مبنا امکان جدیدی را به نام گزارش " بیست پنجاه" رونمایی کرد.

بر این اساس، این امکان فهرست نماد شرکت‌های بورسی و فرابورسی است که در روزهای آتی احتمال متوقف شدن به دلیل نوسان بیش از 20 یا 50 درصد، جهت رعایت دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات و الزام به افشای اطلاعات حاصل از برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی می‌رود که بصورت روزانه پس از اتمام معاملات بازار، منتشر خواهد‌ شد و هفتمین گزارش روزانه ره‌آورد ۳۶۵ خواهد بود.

سهامداران و فعالان بازار سرمایه می‌توانند با استفاده از این گزارش، سرعت عمل در تصمیم گیری برای تحلیل داده‌ها و اعمال آن را افزایش دهند و قبل از توقف نماد، عملیات معاملاتی خود را انجام دهند.

بنابراین گزارش، فهرست گزارشات روزانه ره‌آورد ۳۶۵ شامل وقایع بازار، سیگنال خرید/فروش شرکت‌ها، سیگنال خرید/فروش صنایع، حجم مشکوک، هات لیست عرضه و تقاضا، استاپ واچ ،فهرست گزارشات هفتگی شامل ویدیو تحلیل تکنیکال، نمای بنیادی و تکنیکال شرکت‌ها، مجامع آتی شرکت و فهرست گزارشات ماهانه دارای بازدهی و P/E TTM شرکت ها است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ