کد خبر: ۱۲۳۵۵۲
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۲/۱۵

نتیجه مجمع سالانه

نتیجه مجمع سالانه "همراه" مشخص شد/ زمان تقسیم سود

مجمع سالانه شرکت ارتباطات سیار ایران برگزار و طی آن با تصویب صورت های مالی مقرر شد ۳۱۲۵ ریال سود برای هر سهم توزیع شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مجمع سالانه شرکت ارتباطات سیار ایران صبح امروز با حضور ۹۴.۴ درصد سهامداران در پژوهشگاه نیرو برگزار شد.

در این مجمع،پس از قرائت گزارش هیات مدیره برای سال مالی منتهی به اسفند ۹۷ و نظر حسابرس و بازرس قانونی شرکت،صورت های مالی تصویب و بنا به پیشنهاد هیات مدیره مقرر شد از ۳۵۶۵ ریال سود محقق شده هر سهم ۳۱۲۵ ریال معادل ۸۷ درصد برای هر سهم توزیع شود و مابقی سود انباشته برای افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی لحاظ شود.

بر این اساس،سهامداران حقیقی با مراجعه به کلیه شعب بانک ملت و ارائه کارت ملی و کد سهامداری اختصاصی و سبد گردان ها با مراجعه به امور سهام شرکت و ارائه یک نسخه از کپی قرارداد، مجوز فعالیت و اعلام شماره شبای حساب و سایر مستندات قانونی از ۲۵ اردیبهشت ماه می توانند سود خود را دریافت کنند.

همچنین سهامداران حقوقی و صندوق‌ها به غیر از سهامداران عمده دارای سهام تا ۶ میلیون از ۲۵ تیر تا ۲۵ مرداد، ۶ میلیون و یک تا ۱۲ میلیون سهم از ۲۵ مرداد تا ۲۵ شهریور، ۱۲میلیون و یک تا ۲۰ میلیون سهم از ۲۵ شهریور تا ۲۵ مهر، ۲۰ میلیون و یک تا ۴۰ میلیون سهم از ۲۵ مهر تا ۲۵ آبان، ۴۰ میلیون و یک تا ۵۰ میلیون سهم از ۲۵ آبان تا ۲۵ آذر و از ۵۰ میلیون و یک سهم بیشتر از ۲۵ آذر تا ۱۵ دی ماه می توانند با مراجعه به امور سهام شرکت، سود را دریافت کنند.

بنابراین گزارش، شرکت ارتباطات سیار ایران با سرمایه اسمی ۹۶۰ میلیارد تومانی در بازار اول معاملات بورس حاضر است و شرکت مخابرات ایران مالک ۸۴.۱ درصدی آن بشمار می آید.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ