کد خبر: ۱۲۸۶۸۴
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۸/۳/۱۴

چین بار دیگر بر پایبندی همه طرف‌ها به برجام تاکید کرد

چین بار دیگر بر پایبندی همه طرف‌ها به برجام تاکید کرد

سخنگوی وزارت خارجه چین با استقبال از گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی در مورد پایبندی ایران به برجام، خواستار پایبندی طرف‌های دیگر به این قرارداد بین المللی شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از ایرنا،گنگ شوانگ در جمع خبرنگاران اعلام کرد: اجرای کامل و موثر توافق هسته‌ای ایران به عنوان یک قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل تنها راه قابل ملاحظه‌ای برای کاهش تنش‌ها و حل مساله هسته‌ای ایران است که منافع مشترک جامعه جهانی را تامین می‌کند.همکاری چین همچنان با تمام طرف‌های مرتبط به این توافق ادامه خواهد یافت و پکن به شدت حقوق و منافع قانونی را حفظ خواهد کرد.

وی در مورد تنش های میان ایران و آمریکا و امکان مذاکره میان دوکشور افزود: آخرین اظهارات آمریکا و ایران در رابطه با مذاکرات احتمالی بین آنها را پیگیری می کنیم و همانطور که بارها هم اعلام کرده ایم، درگیری و مقابله در این زمینه هیچ جایی ندارد و گفت و گو و مشاوره تنها راه خروج از مشکلات است.

شوانگ مجدداً از همه طرف ها خواست گفت و گو را تقویت کنند و بهترین کار را برای پشتیبانی و حمایت از از توافق هسته ای ایران انجام دهند.اجرای کامل و موثر توافق هسته ای ایران، تنها راه موثر برای کاهش تنش و حل مساله هسته ای ایران است که همچنین آرزوی مشترک جامعه جهانی است.
انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ