کد خبر: ۱۲۸۶۹۷
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۳/۱۷

طرح کنترل آلودگی هوا جایگزین زوج و فرد می شود + زمان اجرا

طرح کنترل آلودگی هوا جایگزین زوج و فرد می شود + زمان اجرا

مدیر واحد ساماندهی طرح‌ها و محدوده‌های ترافیکی شهرداری تهران از اجرایی شدن قطعی طرح کنترل آلودگی هوا از اول تیرماه در پایتخت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،عمار سعیدیان‌فر در واکنش به سخنان رئیس پلیس راهورمبنی بر اینکه هنوز طرح ترافیک جدید (حذف زوج و فرد) تائیدیه پلیس راهنمایی و رانندگی را ندارد به ایسنا گفت: با توجه به آماده سازی سخت افزاری و نرم افزاری اجرای طرح کنترل آلودگی هوا، قطعاً از شنبه اول تیرماه، طرح کنترل آلودگی هوا به جای طرح زوج یا فرد اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه شهروندان به منظور استفاده از ۲۰ روز تردد رایگان در هر فصل در محدوده کنترل آلودگی هوا ( زوج یا فرد فعلی) باید در سامانه تهران من my.tehran.ir ثبت نام کنند،گفت: در صورت عدم ثبت نام در سامانه مذکور و تردد در محدوده کنترل آلودگی هوا، جریمه خواهند شد.

این مقام مسئول افزود: طرح کنترل آلودگی هوا مورد تصویب شورای شهر و شورای ترافیک شهر تهران قرار گرفته و این طرح طبق قانون لازم اجرا است و عملیاتی خواهد شد و نیازمند تأیید ثانوی و مجدد هیچ فرد، سازمان و نهاد ذی مدخل دیگر نیست و معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران قطعاً طرح کنترل آلودگی هوا را از اول تیرماه اجرایی خواهد کرد.

سعیدیان‌فر گفت: تعرفه عوارض تردد در محدوده کنترل آلودگی هوا، ۵۰ درصد تعرفه محدوده طرح ترافیک است و ساکنین محدوده کنترل آلودگی هوا (زوج و فرد سابق) نیز برای استفاده از تسهیلات تخفیف ۵۰ درصدی باید پس از بارگذاری مدارک در سایت اینترنتی تهران من، حتماً به دفاتر خدمات الکترونیک شهر برای تأیید نهایی مراجعه کنند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ