کد خبر: ۱۲۹۳۶۵
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۴/۳

10 شرکت برتر اینترنتی جهان معرفی شدند

10 شرکت برتر اینترنتی جهان معرفی شدند

10 شرکت‌ برتر اینترنتی جهان بر اساس شاخص‌هایی چون فروش اینترنتی، مبادلات مالی، میزان تبلیغات و سرویس‌های کلود معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از یاهو فایننس، با بررسی شرکت‌های اینترنتی جهان بر اساس فروش اینترنتی، مبادلات مالی، میزان تبلیغات و سرویس‌های کلود،۱۰ شرکت برتر معرفی شدند.

۱. گوگل: در ۱۶ فوریه ۲۰۱۶ میزان سهام موجود این شرکت در نزدک به مقدار ۷۶۳ میلییارد دلار و در سال ۲۰۱۷ میزان درآمد آن ۱۱۰ میلیارد دلار اعلام شد.

۲. آمازون: در سال ۲۰۱۷ میزان درآمد این شرکت به مقدار ۱۷۷ میلیارد دلار رسید که در بورس نزدک نیز میزان ارزش شاخص آن ۷۰۷ میلیارد دلار اعلام شد.

۳. تانسنت هلدینگ: این شرکت که مقر آن در چین است به دلیل نرم‌افزارهای موبایل همچون وی چت و بازی‌های آنلاین معروف است. در سال ۲۰۱۷ میزان درآمد این شرکت به ۲۱.۹ میلیارد دلار رسید.

۴. فیس بوک: درآمد این شبکه اجتماعی که واتس‌آپ و چند شرکت زیر مجموعه دیگر را در اختیار دارد در سال ۲۰۱۷ به ۴۰.۶۵ میلیارد دلار رسیده است.

۵. علی بابا: در سال ۲۰۱۷ میزان درآمد این شرکت به ۱۵.۶۹ میلیارد دلار رسیده است.

۶. نت فلیکس: یک شرکت سرگرمی است که تولیدات ویدئویی نیز به اشتراک می‌گذارد. این شرکت در ۲۰۱۷ میزان ۱۱ میلیارد و ۶۹۰ میلیون دلار درآمد داشته است.

۷. پرایس لاین: یک شرکت مسافرتی آنلاین است که امکان رزرو هتل، رستوران و ... را نیز به مسافر می‌دهد. از وب سایت‌های زیر مجموعه این سایت booking.com  است. در سال ۲۰۱۷ میزان درآمد این شرکت ۱۱ میلیارد و ۶۹۰ میلیون دلار اعلام شده است.

۸. باید: این موتور جست‌وجوگر در سال ۲۰۱۶ میلادی ۱۰ میلیارد و ۱۶۰ میلیون دلار درآمد داشته است.

۹. سیلز فورس: این شرکت سرمایه‌گذاری اینترنتی در سال ۲۰۱۶ میزان هشت میلیارد و ۳۹۰ میلیون دلار درآمد داشته است.

۱۰. ج دی: این شرکت فروش اینترنتی چینی در سال ۲۰۱۶ میلادی ۳۷ میلیارد و ۶۳۰ میلیون دلار درآمد داشته و میزان ارزش سهام آن در بورس به مقدار ۶۶ میلیارد دلار رسیده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ