کد خبر: ۱۳۱۲۴۰
۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۴/۲۶

دسته اول خریداران

دسته اول خریداران " نوری" با سود ۵ تا ۱۵ درصدی خارج شدند / زمان مجمع

دسته اول خریداران سهام پتروشیمی نوری در عرضه اولیه با کسب سود حداکثری ۵ تا ۱۵ درصدی از این شرکت جدید که زمان جدید مجمع سالانه را اعلام کرده خارج شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، پتروشیمی نوری که شنبه 22 تیر با عرضه اولیه 10 درصد سهام و با کشف قیمت 3125 تومانی هر سهم ، رکورددار گرانترین عرضه اولیه سال های اخیر و بیشترین خریدار و ارزش معاملات شد ، زمان جدید مجمع سالانه را اعلام کرد.

براساس این گزارش، "نوری" تا قبل عرضه اولیه ، قصد داشت یکشنبه 23 تیر راهی مجمع سالانه شود اما بعد از نهایی شدن واگذاری ، این زمان را لغو و به ساعت 15 دوشنبه 31 تیر موکول کرد که در مرکز بین المللی همایش های رازی ( واقع در دانشگاه علوم پزشکی ایران ) برگزار خواهد شد.

به این ترتیب درحالی این شرکت تازه وارد برای هر سهم سال مالی اسفند گذشته ، 7051 ریال سود محقق کرده که طی سه روز اول بعد از عرضه اولیه ، حدود 159 هزار حقیقی و 786 حقوقی با سود ناخالص و حداکثر 5 تا 15 درصدی از این سهم خارج شده اند که شامل حدود 27.5 درصد از خریداران روز اول هستند.

در عرضه 300 میلیون سهم "نوری"، 581 هزار و 690 نفر (شامل 580 هزار و 80 حقیقی از جمله 1139 از شاغلین شرکت و 1610 حقوقی ) قادر به خرید این سهم شدند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ