کد خبر: ۱۳۱۸۹۹
۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۵/۱۴

دعوت وزیر خارجه ایران به کاخ سفید تایید شد / اعلام جزییات از زبان ظریف
توسط سخنگوی دولت و دبیر شورای‌عالی امنیت:

دعوت وزیر خارجه ایران به کاخ سفید تایید شد / اعلام جزییات از زبان ظریف

دعوت از وزیر خارجه ایران به کاخ سفید توسط سخنگوی دولت و دبیر شورای‌عالی امنیت ملی ایران تایید شد و امروز هم ظریف جزییاتی از این رویداد را اعلام می کند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از دنیای اقتصاد، علی ربیعی  سخنگوی دولت در نشست خبری دیروز از تحریم محمدجواد ظریف پس از دعوت به مذاکره انتقاد کرد و با اعلام اینکه تحریم ظریف خلاف همه روندهای دیپلماتیک و اتفاقی بی‌سابقه در تاریخ دیپلماسی جهان است ، گفت: اینکه دولتی دائما ادعای مذاکره کند و بعد وزیر خارجه همان کشوری را که دعوت به مذاکره می‌کند تحریم کند اگر مضحک نیست، چیست؟

وی با بیان اینکه جزئیات این دیدار را ظریف امروز در نشست مطبوعاتی اعلام می کند، ادامه داد: در دیدار با یک سناتور از وی دعوت می‌کنند که به ملاقات بیاید و سپس تحریم می‌کنند.

علی شمخانی دبیر شورای‌عالی امنیت ملی ایران هم  در یادداشتی درباره ابعاد مختلف شکست راهبرد فشار حداکثری آمریکا علیه ایران بر دعوت از  ظریف وزیر خارجه به کاخ سفید صحه گذاشت و اعلام کرد : تحریم ظریف پس از مخالفت با پیشنهاد ترامپ برای گفت‌وگوی حضوری با وی نشان داد که قطار فشار حداکثری در ایستگاه ناکامی متوقف شده و سرنشینان آن چاره‌ای جز تغییر ریل به سمت اجرای تعهدات و احترام به حقوق قانونی جمهوری اسلامی ایران ندارند.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ