کد خبر: ۱۳۱۹۷۰
۰:۰ - ۱۳۹۸/۵/۱۶

توقف ۳ نماد برای مجمع و انتخاب اعضا+حذف دامنه نوسان و مهلت آخر حق تقدم
در پایان معاملات امروز رخ می دهد:

توقف ۳ نماد برای مجمع و انتخاب اعضا+حذف دامنه نوسان و مهلت آخر حق تقدم

در پایان معاملات امروز، نماد یک بانک و دو سهم مثبت و دارای صف خرید برای مجمع سالانه و عادی بطور فوق العاده بسته و نماد یک شرکت بدون دامنه نوسان داد و ستد می شود و مهلت آخر پذیره نویسی سهام منفی است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پایان معاملات امروز، نماد شرکت های بانک سینا و گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان به دلیل برگزاری مجمع سالانه و معدنی املاح ایران برای برگزاری مجمع عادی بطور فوق العاده بسته می شود.

بر این اساس،"وسینا، پترول" برای تصویب صورت های مالی منتهی به اسفند گذشته و اردیبهشت سال جاری و "شاملا" برای انتخاب اعضای هیات مدیره تصمیم گیری می کنند.

همچنین دوره پذیره نویسی سهام حق تقدم شرکت سیمان صوفیان نیز به اتمام می رسد."سصوفی" با اخذ مجوز افزایش سرمایه 100 درصدی در مجمع فوق العاده 26 اسفند گذشته، اقدام به تامین مالی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی کرده است.

در این میان، شرکت سیمان فارس نیز مشمول دستورالعمل رفع گره معاملاتی شده و نماد آن بدون دامنه نوسان داد و ستد می شود.

بنابراین گزارش،طی معاملات روز گذشته بانک سینا، گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان و سیمان فارس به ترتیب با رشد 3.9 ، 3.5 درصدی و اندک قیمت، معدنی املاح ایران با رشد 4.9 درصدی و صف خرید و سیمان صوفیان با افت 2.8 درصدی قیمت روبرو شدند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ