کد خبر: ۱۳۳۴۷۸
۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۶/۴

بزرگترین شرکت پخش دارو هم در نوبت عرضه اولیه  ایستاد/ مشخصات کلی
در بازار دوم معاملات فرابورس :

بزرگترین شرکت پخش دارو هم در نوبت عرضه اولیه ایستاد/ مشخصات کلی

بزرگترین شرکت پخش دارویی با سرمایه ۶۰ میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات فرابورس درج نماد شد و در نوبت عرضه اولیه ۱۰ درصدی سهام ایستاد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت توزیع داروپخش بعد احراز کلیه شرایط پذیرش از دیروز سوم شهریور در گروه مواد و محصولات دارویی به عنوان صد و هجدهمین شرکت در بازار دوم فرابورس درج شد تا پس از معرفی مدیران، آماده عرضه اولیه ۱۰ درصدی سهام باشد.

طبق بررسی‌های بورس پرس، "دتوزیع" به عنوان بزرگترین شرکت پخش دارویی از نظر سهم بازار ، ۲۸ اسفند سال ۷۵ در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسید. این شرکت در حال حاضر زیرمجموعه شرکت داروپخش و وابسته به سرمایه گذاری تامین اجتماعی است. مرکز اصلی شرکت در تهران و مجموعاً دارای ۲۰ مرکز توزیع سراسری است.

موضوع فعالیت

موضوع فعالیت اصلی شرکت طبق ماده دو اساسنامه شامل تهیه و تدارک انواع دارو و مواد دارویی و شیمیایی، تجهیزات پزشکی، فراورده های بیولوژیک، محصولات آرایشی و بهداشتی، لوازم درمانی، مواد غذایی و اقلام مشابه از داخل و خارج و توزیع و فروش سراسری آنها می شود.

این شرکت با در اختیار داشتن مجموعه ای متشکل از حدود ۲۰۰ دستگاه حمل و نقل، هزار نفر نیروی انسانی مستقر در ستاد و مراکز استان ها، سیستم های پیشرفته و زنجیره سرد و مجهزترین انبارهای نگهداری دارو، زنجیره گسترده‌ای از توزیع دارو و مکمل های دارویی را در اختیار دارد.

سرمایه شرکت در بدو تاسیس ۵۰ میلیون تومان بوده که طی چند مرحله به ۶۰ میلیارد تومان رسیده است. فروش شرکت در سال ۹۷ بالغ بر سه هزار میلیارد تومان و سود خالص آن بیش از ۷۷ میلیارد تومان بوده است.

آخرین ترکیب سهامداران

اقلام مهم مالی در سال ۹۷

سیاست تقسیم سود

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ