کد خبر: ۱۳۳۴۹۷
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۶/۴

ادعای جدید ترامپ درباه اقتصاد ایران و اعلام درخواستی ساده !

ادعای جدید ترامپ درباه اقتصاد ایران و اعلام درخواستی ساده !

ترامپ با تایید اجازه به سناتور آمریکا برای گفت و گو با ظریف و ادعای فروپاشی اقتصاد ایران گفت: خواسته ما ساده است، هسته ای نباشند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از صدای آمریکا، دونالد ترامپ در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا به سناتور رند پال اجازه گفت و گو با ظریف را داده، گفت: سناتور از دوستان است و پرسید آیا می‌توان در این زمینه مداخله کرد. پاسخ آری بود . اگر دیگر سناتورها هم چنین درخواستی کنند، پاسخ احتمالا مثبت خواهد بود. البته بسته به اینکه فرد درخواست کننده چه کسی باشد. اما افراد بسیاری را مامور رسیدگی به این موضوع کرده‌ام.

وی افزود: موضوع ایران نتیجه مناسبی خواهد داشت. آنها دارند ماهیت واقعی‌ را نشان می‌دهند. ایران به دردسر بسیار بزرگی افتاده است. اقتصاد آنها در حال فروپاشی و در آستانه سقوط است. رژیم ایران تلاش می‌کند تا نیروها را به خانه برگرداند زیرا توان پرداخت دستمزد به آنها را ندارد. اتفاقات بسیار بدی دارد برای آنها رقم می‌خورد. حل و فصل این معضل بسیار ساده است اما به همان اندازه نیز برای آمریکا کاری ندارد که وضعیت را برای ایران بسیار وخیم‌تر کنیم.

ترامپ گفت: خواسته ما ساده است. ایران هسته ای نباشد و درباره موشک بالستیک صحبت خواهیم کرد. مدت زمان برجام خیلی زود به پایان می رسد. این چه جور توافقی است؟ ایران می تواند بزرگتر از قبل باشد و این شانس را دارد که کشوری خاص باشد اما باید تروریسم را متوقف کنند، اعتقاد دارم  تغییر خواهند کرد.

بنابراین گزارش، پیشتر سایت پولیتیکو خبر داده بود که رند پال سناتور جمهوریخواه به دونالد ترامپ پیشنهاد داده با محمدجواد ظریف دیدار کند و وی نیز این پیشنهاد را پذیرفته است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ