کد خبر: ۱۳۴۹۸۰
۹:۱۲ - ۱۳۹۸/۶/۲۳

بزرگترین هلدینگ بورس ایران در رده‌بندی جهانی صعود کرد / معرفی برترین ها
طبق رتبه‌بندی موسسه ICIS :

بزرگترین هلدینگ بورس ایران در رده‌بندی جهانی صعود کرد / معرفی برترین ها

تازه‌ترین رتبه‌بندی موسسه ICIS حکایت از آن دارد که هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس با وجود قرار گرفتن در فهرست تحریم‌های آمریکا سه پله‌ صعود کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، تازه‌ترین گزارش موسسه مستقل مطالعات شیمیایی (ICIS) که سالانه رتبه‌بندی شرکت‌های شیمیایی و پتروشیمیایی جهان را بر اساس شاخص‌های هفتگانه فروش، سود عملیاتی، سود خالص، ‌دارایی‌ها، ‌ هزینه‌های تحقیق و توسعه، ‌ سرمایه‌گذاری‌ها و نیروی انسانی و عملکرد شرکت‌های شیمیایی و پتروشیمیایی بررسی و رتبه‌بندی می‌کند، منتشر شد و هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس با سه پله صعود نسبت به سال قبل به رتبه 35 جهان رسید.

در این رابطه جعفر ربیعی مدیرعامل "فارس" اعلام کرد: در شرایطی که همه شرکت‌های تابعه این هلدینگ با مشکلات ناشی از تحریم‌های آمریکا دست و پنجه نرم می‌کنند، تلاش خانواده بزرگ هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس سبب سه رتبه صعود در میان شرکت‌های شیمیایی و پتروشیمیایی جهان شد.

در سه سال گذشته شرکت آلمانی BASF رتبه نخست این رده‌بندی را در اختیار داشت که طبق تازه‌ترین رده‌بندی منتشر شده، این شرکت جای خود را به ساینوپک چین واگذار کرده و پس از BASF که در رتبه دوم قرار دارد، شرکت­‌های داوکمیکال و سابیک قرار گرفتند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ