کد خبر: ۱۳۶۲۶۵
۹:۴۹ - ۱۳۹۸/۶/۳۱

مشخصات شرکت جدید آماده عرضه اولیه ۲۵ درصدی در فرابورس
بورس پرس گزارش می دهد :

مشخصات شرکت جدید آماده عرضه اولیه ۲۵ درصدی در فرابورس

یک شرکت سرمایه گذاری با سرمایه ۶۰ میلیارد تومانی در بازار دوم فرابورس درج شد تا پس از معرفی مدیران آماده عرضه اولیه ۲۵ درصدی سهام باشد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سرمایه گذاری آوای نوین پس از احراز کلیه شرایط پذیرش از ۳۰ شهریور با نماد معاملاتی "وآوا" در گروه سرمایه گذاری ها به عنوان صد و بیستمین شرکت در بازار دوم فرابورس درج شد تا برای عرضه اولیه ۲۵ درصد از سهام در صف بایستد.

طبق بررسی‌های بورس پرس، سرمایه گذاری عمران سبحان بصورت سهامی عام تاسیس و در ۲۵ اسفند ۸۳ به ثبت رسید.

این شرکت از شرکت های خارج از بورس سرمایه گذاری سبحان بوده که با سرمایه ۵۰۰ هزار تومانی در دفاتر این شرکت ثبت بوده و با توجه به تصمیم سهامدار عمده (سازمان اقتصادی کوثر) مبنی بر واگذاری بلوک ۹۰.۱۷ درصدی مدیریتی و کنترلی سرمایه گذاری سبحان بطور یکجا از طریق فرابورس بر اساس اطلاعیه ۱۶ بهمن سال ۹۶، هیات مدیره سرمایه گذاری سبحان تصمیم به فروش شرکت های لیزینگ سبحان و سرمایه گذاری عمران سبحان به سازمان اقتصادی کوثر کرد. در مجمع فوق العاده ۱۳ آذر سال ۹۷ نام شرکت به سرمایه گذاری آوا نوین و سال مالی به ۲۹ اسفند ماه هر سال تغییر یافته است.

موضوع فعالیت اصلی

۱. سرمایه گذاری در سهام، سهم الشرکه، واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق ها یا سایر اوراق بهادار دارای حق رای شرکت ها، موسسات و یا صندوق های سرمایه گذاری با هدف کسب انتفاع به طوری که به تنهایی یا به همراه اشخاص وابسته خود، کنترل شرکت، موسسه یا صندوق سرمایه گذاری سرمایه پذیر را در اختیار نگرفته یا در آن نفوذ قابل ملاحظه نیابد.

۲. سرمایه گذاری در سایر اوراق بهادار که بطور معمول دارای حق رأی نیست و توانایی انتخاب مدیر و یا کنترل ناشر را به مالک اوراق بهادار نمی‌دهد.

موضوع فعالیت فرعی

۱. سرمایه‌گذاری در مسکوکات، فلزات گرانبها، گواهی سپرده بانکی سپرده های سرمایه گذاری نزد بانک ها و موسسات مالی و اعتباری مجاز

۲. سرمایه گذاری در سهام، سهم الشرکه، واحدهای سرمایه گذاری و سایر اوراق بهادار دارای حق رأی شرکت ها، موسسات و صندوق های سرمایه گذاری با هدف کسب انتفاع به طوری که به تنهایی یا همراه با اشخاص وابسته خود، کنترل شرکت، موسسه صندوق سرمایه گذاری سرمایه پذیر را در اختیار گرفته یا در آن نفوذ قابل ملاحظه بیابد.

۳. سرمایه گذاری در سایر دارایی ها از جمله دارایی های فیزیکی پروژه های تولیدی و پروژه های ساختمانی با هدف کسب انتفاع

۴. ارائه خدمات مرتبط با بازار اوراق بهادار از جمله پذیرش سهم در صندوق های سرمایه گذاری، تامین مالی بازارگردانی اوراق بهادار، مشارکت در تعهد پذیره نویسی اوراق بهادار و تضمین نقد شوندگی، اصل یا حداقل سود اوراق بهادار

۵. شرکت می تواند در راستای اجرای فعالیت های مذکور در این ماده در حدود مقررات و مفاد اساسنامه اقدام به اخذ تسهیلات مالی یا تحصیل دارایی کند یا اسناد اعتباری بانکی افتتاح کند و به واردات یا صادرات کالا بپردازد و امور گمرکی مربوطه را انجام دهد. این اقدامات فقط در صورتی مجاز است که در راستای اجرای فعالیت‌های شرکت ضرورت داشته باشند و انجام آنها در مقررات منع نشده باشند.

سرمایه و ترکیب سهاداران

سرمایه اولیه این شرکت که در حال حاضر دارای ۱۱ نفر نیروی انسانی است در بدو تاسیس ۵۰۰ هزار تومان بوده که طی سه مرحله افزایش سرمایه به ۶۰ میلیارد تومان رسیده است.این شرکت متعهد شده حداکثر شش ماه بعد از تاریخ عرضه اولیه سهام، سرمایه اسمی را از ۶۰ به ۱۰۰ میلیارد تومان برساند.

صورت سود و زیان

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ