کد خبر: ۱۳۶۸۸۱
۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۷/۲۱

"دتوزیع" آماده عرضه اولیه درباره برنامه افزایش سرمایه توضیح داد / آخرین رقم سود

بزرگترین شرکت پخش دارو که امروز ۱۰ درصد سهام آن در بازار دوم معاملات فرابورس عرضه اولیه می شود درخصوص برنامه افزایش سرمایه توضیح داد و آخرین رقم سود را اعلام کرد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت توزیع داروپخش که امروز 10 درصد سهام آن در بازار دوم معاملات فرابورس عرضه اولیه می شود، اقدام به ارائه توضیحات درباره موارد مطروحه درخصوص برنامه افزایش سرمایه کرد.

بر این اساس، محمدرضا مرادی مدیرعامل "دتوزیع" اعلام کرد: هر گونه افزایش سرمایه در این شرکت پس از طرح و تصویب در هیات مدیره، منوط به بررسی و تصویب در هیات مدیره هلدینگ داروپخش، هلدینگ تیپیکو و شستا است که تاکنون موضوع افزایش سرمایه در دستور کار هیات مدیره این شرکت قرار نگرفته است.

بنابراین گزارش، روز گذشته محمدعلی اسدی معاون مالی شرکت در جلسه معارفه از در دستور کار قرار گرفتن برنامه افزایش سرمایه 150 درصدی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها خبر داد و اعلام کرد: این تامین مالی منوط به تایید هلدینگ تیپیکو و شستا انجام خواهد شد.

همچنین این شرکت 60 میلیارد تومانی در عملکرد نیمه اول سال (حسابرسی نشده) برای هر سهم 1085 ریال سود ( معادل 65 میلیارد تومان ) محقق کرده که نسبت به گذشته با افزایش 30 درصدی سود مواجه شده که به علت افزایش 35 و 46 درصدی درآمدهای عملیاتی و سایر درآمدهای عملیاتی است .

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ