کد خبر: ۱۳۷۱۰۵
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۷/۲۹

رضایت وزیر نفت از 95 درصد شرکت‌های پتروشیمی‌ مخصوصا

رضایت وزیر نفت از 95 درصد شرکت‌های پتروشیمی‌ مخصوصا" سه هلدینگ بورسی

وزیر نفت گفت: 95 درصد شرکت‌های پتروشیمی‌ مخصوصا" سه هلدینگ بورسی خلیج‌فارس، پارسان و تاپیکو در بازگشت ارز بسیار خوب عمل می‌کنند و تنها چند شرکت متخلف به دستگاه‌های نظارتی معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بیژن نامدار زنگنه درخصوص عدم پرداخت 6 هزار میلیارد تومان بودجه به شهرداری‌ها برای تهیه قیر که باید طبق قانون برنامه بودجه انجام می شد به خانه ملت گفت: وزارت نفت با واریز این میزان از بودجه به خزانه وظیفه خود را به‌خوبی انجام داده و شهرداری‌ها باید به دنبال تخصص این بودجه مطابق قانون برنامه بودجه سال جاری باشند. از اینجا به بعد مسئله آن در حیطه وظایف وزارت نفت نیست.

وی درباره شرکت‌های پتروشیمی‌ که اخیرا" از این گروه به‌ عنوان خط مقدم جنگ اقتصادی یاد کرده توضیح داد: صادرات پتروشیمی‌ها و بازگشت ارز حاصل از این صادرات به درستی انجام می‌شود.

نامدار زنگنه ادامه داد: به‌عنوان مسئول کنترل نحوه بازگشت ارز شرکت‌های پتروشیمی ، بیش از 95درصد شرکت‌های پتروشیمی‌ در بازگرداندن ارز بسیار خوب عمل می‌کنند و تنها چند شرکت به اصطلاح بازی در می‌آورند که برای پیگیری به دستگاه‌های نظارتی معرفی شدند. اما پتروشیمی‌های بزرگ و اصلی مانند هلدینگ خلیج‌فارس، هلدینگ پارسیان و هلدینگ تاپیکو خیلی خوب عمل می‌کنند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ