کد خبر: ۱۳۷۱۵۶
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۸/۷/۳۰

زیان ترامپ ۳.۱ میلیارد دلاری از رئیس جمهور شدن

زیان ترامپ ۳.۱ میلیارد دلاری از رئیس جمهور شدن

ترامپ که دارای ثروت ۳.۱ میلیارد دلاری است ، اعلام کرد زیان زیادی از رئیس جمهور شدن دیده است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از فاکس بیزینس ، ترامپ که پس از پایان نشست کابینه در اظهاراتی عجیب گفت: رئیس جمهور بودن به قیمت دو تا پنج میلیارد دلار ثروت تمام شده و در صورت ادامه کسب و کار ، ثروت زیادی به دست می‌آوردم .

وی که پیش تر اعلام کرده بود، عمارت  دورال ریزورت واقع در شهر میامی میزبان اجلاس بعدی سران گروه ۷ خواهد بود با انتقاد از مخالفت دموکرات ها با میزبانی یکی از باشگاه‌های گلف وی از سران گروه ۷ در اجلاس بعدی افزود: به دنبال محل دیگری برای برگزاری این رویداد خواهم بود. مخالفت دموکرات ها با این محل برای آمریکا هزینه خواهد داشت چرا که برگزاری این نشست به دلیل زیاد بودن هزینه های امنیتی، نیاز به بودجه بسیار بیشتری خواهد داشت.

براساس این گزارش، با وجود آن‌که ثروت ترامپ از زمان انتخاب شدن به طرز محسوسی کاهش یافته اما هنوز هم یکی از ثروتمندترین سیاست‌مداران حال حاضر آمریکا و ثروتمندترین نامزد انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ محسوب می‌شود و خالص ثروت وی ۳.۱ میلیارد دلار است که نسبت به سال گذشته بیش از ۴۰۰ میلیون دلار کاهش داشته است.

ارزش خانه های دونالد ترامپ ۱۲۲ میلیون دلار است اما با در نظر گرفتن ارزش املاک و مستغلات تحت اختیار بنگاه‌های وی دو میلیارد دلار ثروت در بخش مسکن در اختیار دارد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ