کد خبر: ۱۴۰۶۹
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۴/۲۰

علت آتش سوزی پتروشیمی مارون بررسی می‌شود
مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی خوزستان:

علت آتش سوزی پتروشیمی مارون بررسی می‌شود

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: علت حادثه آتش سوزی پتروشیمی مارون که منجر به فوت یکی از کارگران فداکار این واحد شد، در کوتاه ترین زمان بررسی و مشخص می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی وقوع آتش سوزی در واحد پتروشیمی مارون در استان خوزستان،شهرام محمدی از کارگران صنعت نفت خود را به آتش زد و موفق شد با بستن شیر فلکه اصلی، آتش را مهار کند و مانع بروز یک انفجار بزرگ و تلفات انسانی در این واحد صنعتی شود. این کارگر شجاع، با بیش از ۵۰ درصد سوختگی برای درمان به تهران اعزام شده بود اما پس از گذشت چند روز در بیمارستان چمران درگذشت.

در این رابطه هوشمند صفایی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار داشت: ابعاد هر حادثه ناشی از کار شامل علل و نحوه وقوع حادثه، صدمه جانی و مالی که به بار می‌آید، باید از سوی بازرسان کارشناس اداره کار و تعاون رسیدگی شود.

وی با اشاره به اعزام تیم بازرسی به پتروشیمی مارون، افزود: البته در زمان وقوع حادثه که حدود 10 روز پیش بود، کارشناسان بازرسی اداره کار در بندر امام (ره) و ماهشهر گزارش​های اولیه از حادثه تهیه کردند ولی چون تلفات جانی در پی نداشت و شهرام محمدی در این زمان آسیب دیده و در قید حیات بود، گزارش مربوط به وقوع حادثه ارایه شد.

وی ادامه داد: با اعزام تیم بازرسی از اهواز و همکاری بازرسان اداره کار در بندر امام(ره) و ماهشهر، علت بروز حادثه که منجر به بروز تلفات جانی شده و موجب شد آقای شهرام محمدی در این حادثه جان خود را از دست بدهد،​ بررسی می‌شود و در این بازرسی مشخص خواهد شد که علت آیا ناشی از اقدامات شرکت مربوط بوده یا عوامل دیگری در آن موثر بوده‌اند.

صفایی گفت: گزارشی که از این بازرسی حاصل می شود، گزارشی نافذ برای مراجع قضایی خواهد بود.

وی درباره مطالبی که در خصوص علت حادثه در فضای مجازی منتشر شده، اظهار کرد: علت هایی که برای حادثه آتش سوزی پتروشیمی مارون در این فضا منتشر شده، گمانه زنی است و گزارش بازرسان اداره کل، علت اصلی را مشخص خواهد کرد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ