کد خبر: ۱۴۰۷۱۹
۲۱:۹ - ۱۳۹۸/۸/۲۵

تاکید سران سه قوه بر رویه جدید مصرف سوخت و حمایت از اقشار کم‌درآمد

تاکید سران سه قوه بر رویه جدید مصرف سوخت و حمایت از اقشار کم‌درآمد

شورای‌ عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه ضمن تاکید بر رویه جدید مصرف سوخت و حمایت از معیشت اقشار کم‌درآمد از همه دستگاه‌ها و نهادهای خواست برای اجرای طرح همکاری کنند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان جلسه امروز شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه ، پس از بحث اصلاح ساختاری بودجه و اصلاح و مقاوم‌سازی اقتصاد، وزیر کشور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، گزارشی از روند اجرای مصوبه جلسات گذشته سران قوا ارایه کردند.

همچنین رحمانی فضلی وزیر کشور گزارشی درباره مصوبه مدیریت مصرف سوخت و طرح حمایت از معیشت اقشار کم‌درآمد ارایه کرد و همه قوا در دولت در اجرای این مصوبه، همکاری کامل خواهند کرد و از همه دستگاه‌ها و نهادهای کشور خواسته شد برای اجرای موفق این طرح و تحقق اهداف، همکاری کنند.

ایجاد عدالت اجتماعی، برخوردار شدن 60 میلیون ایرانی با تأکید بر خانوارهای کم‌درآمد، مبارزه با قاچاق سوخت، کاهش رانت، مدیریت مصرف و مقاوم‌سازی اقتصاد از جمله اهداف این طرح است. با توجه به تأمین منابع، این کمک‌های حمایتی و معیشتی، ماهانه، بدون وقفه و به‌طور منظم پرداخت خواهد شد، بنابراین پرداخت‌های آبان ماه از هفته آینده آغاز خواهد شد.

همچنین با اشاره به سهمیه‌بندی‌هایی که در حوزه حمل‌ونقل انجام گرفته کنار عدم افزایش بهای گازوئیل، عنوان شد که این اقدامات برای کنترل قیمت‌های حمل‌ونقل کافی است اما در عین حال چنانچه اقدامات دیگری نیاز باشد، آن اقدامات انجام خواهد گرفت.

معاون رئیس قوه قضائیه و دادستان کل کشور هم تأکید کردند قوه قضائیه برای اجرای این طرح به‌طور کامل همکاری خواهد کرد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ