کد خبر: ۱۴۰۹۷۳
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۹/۶

رشد ۲۵ درصدی
طی هشت ماه سال جاری رقم خورد:

رشد ۲۵ درصدی "همراه" با درآمد ۱۱.۴ هزار میلیاردی /افزایش بازدهی سهام

همراه اول اقدام به ارائه گزارش عملکرد آبان و ۸ ماه سال جاری کرد و ضمن کسب درآمد ۱۱.۴ هزار میلیارد تومانی با افزایش ۲۵ درصدی نسبت به دوره مشابه قبل و رشد قیمت سهام روبرو شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت ارتباطات سیار ایران که با سرمایه 1.92 هزار میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات بورس حاضر است، گزارش عملکرد آبان و هشت ماهه سال جایر را ارائه کرد و امروز با رشد قیمت روبرو شد.

بر این اساس، "همراه" در دوره یک ماهه آبان از محل کارکرد مشترکین خطوط دائمی و اعتباری، استفاده از امکانات شبکه توسط سایر تلفن های همراه، فروش خطوط جدید تلفن همراه، خالص خدمات ارزش افزوده و سایر، مبلغ 1.4 هزار میلیارد تومان درآمد داشته است.

همچنین این شرکت در عملکرد 8 ماهه ، 11.4 هزار میلیارد تومان درآمد شناسایی کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 25 درصد رشد کرده است.

بررسی بازدهی سهام این شرکت از ابتدای سال جاری تا 5 آذر نشان می دهد قیمت هرسهم "همراه" در پنجم فروردین 18726 ریال بوده و با احتساب افزایش سرمایه 100 درصدی (در 29 اردیبهشت ) و سود 3125 ریالی هر سهم به قیمت 14092 ریالی رسیده که حکایت از بازدهی جالب 66.7 درصدی دارد که 3.5 برابر سود سپرده بانکی است .

این در حالی است که بررسی بازدهی این شرکت از ابتدای سال جاری تا پایان مهر نیز نشان از روند مثبت 64.7 درصدی دارد که نسبت به ماه گذشته رشد داشته و انتظار می رود با بهبود شرایط بازار سهام ، روند سودآوری ادامه یابد .

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ