کد خبر: ۱۴۱۲۸
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۴/۲۳

تحریم های تایدواتر و شرکت های کشتیرانی رسما

تحریم های تایدواتر و شرکت های کشتیرانی رسما" لغو شد

تحریم های تایدواتر و شرکت های کشتیرانی رسما" لغو شده و این شرکت ها مذاکرات خود را با طرف های خارجی علنا آغاز خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت بورسی تایدواتر با اشاره به تحریم این شرکت توسط آمریکا از سال 91 اعلام کرد با انتشار متن کامل توافقنامه ایران و کشور های 1+5 از لیست تحریم های آمریکا خارج شده است.

با توافق جامع هسته ای بین ایران و کشورهای 1+5 امیدواری ها به خارج شدن فهرست شرکت های ایرانی از تحریم های بین المللی افزایش یافت و دقایقی قبل با انتشار متن کامل توافقنامه و فهرستی بلند بالا از اشخاص حقیقی و حقوقی که طی سال های اخیر توسط آمریکا و اتحادیه اروپا به موجب مسائل هسته ای و تسلیحاتی تحریم شده بودند، مشخص شد شرکت تایدواترخاورمیانه همراه با تعداد زیادی از شرکت های کشتیرانی ایرانی از لیست تحریم ها خارج شدند.
 
براین اساس از امروز تحریم های مختلف اعمال شده بر علیه شرکت تایدواتر و شرکت های کشتیرانی رسما لغو شده و این شرکت ها مذاکرات جدی خود را با طرف های خارجی علنا آغاز خواهند کرد.
 
همچنین تایدواتر از هم اکنون آمادگی خود را برای حضور جدی و مقتدر در تمامی مزایده ها و مناقصه های بنادر ایران اعلام کرده و آمادگی دارد با تمام توان و ظرفیت خود نسبت به تامین مالی پروژه های مختلف بندری همراه با دیگر شرکت های توانمند دریایی و بندری ایران مشارکت داشته باشد.
به‌گزارش تسنیم، متن توافق هسته‌ای باید از سوی کنگره آمریکا بررسی و مورد تایید قرار گیرد و مشخص نیست در نهایت شرکت‌های تحریم شده ایرانی در چه زمانی مشمول لغو تحریم ها خواهند شد.
 
انتهای پیام

برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» کوروش | ساعت ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۴/۴/۲۴
1
0
پاسخ
ما نفهمیدیم اقایان می گویند باید به تائید کنگره و مجلس ایران برسه و بعد از تائید شورای امنیت اجرایی بشه .چطور از امروز تحریم برداشته شده؟؟؟
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ