کد خبر: ۱۴۱۶۰۴
۰:۰ - ۱۳۹۸/۹/۲۸

اولین سوپرمارکت مالی در اصفهان افتتاح شد/ هدف اصلی و خدمات
مدیرعامل تامین سرمایه تمدن:

اولین سوپرمارکت مالی در اصفهان افتتاح شد/ هدف اصلی و خدمات

مدیرعامل تامین سرمایه تمدن با اشاره به افتتاح اولین سوپرمارکت مالی در اصفهان،هدف اصلی از تشکیل آن و خدمات قابل ارائه را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمودرضا خواجه نصیری در مراسم افتتاح اولین سوپر مارکت مالی ایران در اصفهان با اشاره به حضور مستقیم افراد متخصص برای سرمایه گذاری در بازار سرمایه گفت: تصمیم سازی در فضای سرمایه‌ گذاری در بورس مساله ای است که ارتباط مستقیمی با دانش افراد دارد و با توجه به سطوح مختلف آشنایی با سرمایه‌ گذاری هر یک از این سطوح بر اساس اقتضائات یک نوع عملکرد پیش رو دارند.

وی افزود: برخی از علاقه مندان زمانی که تصمیم به سرمایه گذاری می گیرند با پرسش های متعددی روبرو می شوند و سوالاتی مانند اینکه نمی‌ دانیم از کجا و چگونه اقدام به سرمایه گذاری کنیم یا به دنبال این هستیم که از تمامی فرصت‌ های سرمایه‌ گذاری از جمله سرمایه‌ گذاری در بازار سرمایه، بازار های مالی و اقتصادی، بازار ارز، طلا و سکه یا فرصت های سرمایه گذاری روی ابزارهای نوین مالی یا مبتنی بر کالا بصورت یک جا بهره مند شویم، مطرح می کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: این گروه از افراد نیازمند به پیشخوانی هستند تا با مراجعه به آن، مسیرهای مختلف سرمایه گذاری را پس از اخذ تصمیم برای سرمایه‌ گذاری دنبال کنند. ایده سوپر مارکت مالی به عنوان یک ترند جهانی در حرکت است. ارایه خدمات در سوپرمارکت مالی، ارایه خدمات مالی اعتباری با پشتوانه بازار سرمایه است. به این ترتیب که این پیشخوان می تواند اقدامی در جهت رفع  نیاز افراد علاقه مند به حضور در بازار سرمایه باشد که از دانش مالی کمتری برخوردارند.

خواجه نصیری گفت: سوپرمارکت های مالی در کشورهای توسعه یافته ارائه دهنده مجموعه ای از خدمات مالی و سرمایه گذاری هستند که افراد مختلف می توانند بصورت آنلاین یا آفلاین از این خدمات بهره بگیرند. نکته ممتاز سوپرمارکت مالی ارائه یکجای کلیه خدمات مالی است. در این پیشخوان افراد به جای آنکه برای دریافت این خدمات بصورت منفک از چندین و چند شرکت اقدام کنند می توانند با صرفه جویی در وقت  و کاهش تشریفات اداری از تنوع خدمات مالی و تخفیفات مطلوب بهره مند شوند.

به گفته وی، هدف اصلی از تشکیل سوپرمارکت مالی ارائه سبدی کامل از محصولات و خدمات سرمایه گذاری به مشتریان است تا افراد بصورت حرفه ای مشکلات مالی را برطرف و برنامه مالی را برای آینده ای امن تنظیم کنند. باتوجه به رایج بودن موضوع سرمایه گذاری مبتنی بر هدف در کشورهای توسعه یافته، سرمایه گذاران بر مبنای اهداف تعریف شده وارد حوزه سرمایه گذاری می شوند و این مهم مستلزم آن است که بتوانیم یکجا از همه ابزارها بهره مند باشیم .

خواجه نصیری عنوان کرد: ارائه خدمات بازار سرمایه بصورت مدیریت دارایی اختصاصی یا در قالب صندوق های سرمایه گذاری، مشاوره مالی و سرمایه گذاری و مدیریت ریسک و تامین مالی برای اشخاص حقوقی و خدمات کارگزاری و همچنین مشاوره و صدور انواع بیمه نامه و خدمات مالی عمومی و مشاوره بصورت مشاوره مالیاتی و حقوقی و آموزش از دیگر خدمات سوپر مارکت های مالی است.

اولین سوپر مارکت مالی روز گذشته با حضور شهردار اصفهان، مدیرعامل تامین سرمایه تمدن و جمعی از مسئولان استانی در شهر اصفهان افتتاح شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ