کد خبر: ۱۴۱۷۴۴
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲

معاملات مشکوک بزرگترین شرکت بورس، دو قلوی های دو گروه و ... در روز عجیب

معاملات مشکوک بزرگترین شرکت بورس، دو قلوی های دو گروه و ... در روز عجیب

بزرگترین شرکت بازار سهام ایران به همراه دو شرکت دیگر از صنعت پتروشیمی، پالایشگاه تبریز و دو قلوی های دو گروه در فهرست ۱۵ معامله مشکوک روز عجیب قرار گرفتند .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پایان روزی که بروز نوسان ناگهانی و ناشی از چند شایعه و پیش بینی زودرس تکنیکالی منجر به کاهش بیش از 3 هزار واحدی شاخص از رشد 6 هزار واحدی و کانال 362 هزار تایی و ثبت روزی عجیب شد ، دماسنج بازار با اضافه کردن 2644 واحد دیگر به 359 هزار و 365 واحد رسید.

همچنین ارزش معاملات شرکت های بورسی با داد و ستد 6.3 میلیارد سهم به بیش از 3.3 هزار میلیارد تومان رسید که رکورد تازه ایی محسوب می شود .

در این میان بیشترین حجم معاملات هم به بانک تجارت ، ذوب آهن و سایپا با بیش از  755 ، 448 و 327 میلیون سهم تعلق گرفت و اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد امروز هم 15 شرکت با داد و ستد 12 تا 6 برابری نسبت به میانگین یک ماهه ، مشمول معاملات مشکوک و متفاوت شده اند.

در صدر این گروه ، شرکت همکاران سیستم قرار دارد که در سومین حضور متوالی شاهد داد و ستد 12 برابری نسبت گذشته بود.

در ادامه هم شرکت های سالمین ، تولی پرس ، پالایشگاه تبریز ، سرمایه گذاری کوه نور ، صنایع پتروشیمی خلیج فارس ، صنایع کشاورزی و کود زنجان، گلوکوزان، سیمان شمال، سپنتا، لیزینگ ایرانیان ، پتروشیمی فسا ، پتروشیمی داراب ، آینده سازان بهشت پارس و کف قرار دارند.

در این گروه ، حضور بزرگترین شرکت بازار سهام ایران یعنی "فارس" با ارزش روز 73.4 هزار میلیارد تومانی به همراه دو شرکت دیگر از صنعت پتروشیمی، پالایشگاه تبریز و دو قلوی های گروه شوینده یعنی کف و تولی پرس و همچنین سالمین و گلوکوزان ، جالب توجه است.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ