کد خبر: ۱۴۱۷۵۹
۹:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۳

تولیدکنندگان فولاد به عدم تغییر قیمت پایه اعتراض کردند / پیش بینی ضرر
نائب رئیس انجمن :

تولیدکنندگان فولاد به عدم تغییر قیمت پایه اعتراض کردند / پیش بینی ضرر

نائب رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد به تصمیم وزارت صنعت مبنی بر عدم تغییر قیمت پایه اعتراض کرد و گفت: در صورت عدم تغییر قیمت ها ، شرکت های این صنعت ضرر خواهند کرد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بهادر احرامیان با انتقاد از مواضع دیروز جعفر سرقینی معاون وزارت صنعت مبنی بر نبود هیچ برنامه ای برای تغییر روش تعیین قیمت پایه فولاد و سایر فلزات و پابرجا بودن همان فرمول قبلی به تسنیم گفت: با وجود تمام نامه نگاری ها با وزارت صنعت ، این تصمیم نامناسب اعمال شده است.

وی افزود: همه هزینه های تولید فولاد افزایش یافته و نمی‌توان با عدم تغییر قیمت‌ها فعالیت تولیدی کرد و قیمت گذاری‌ به هیچ عنوان جوابگوی هزینه ها نیست. البته مخالف کاهش قیمت‌ها نیستیم اما اگر کالایی کمتر از قیمت تمام شده به فروش برسد تولیدکننده و مصرف کنندگان متضرر می شوند.

این عضو انجمن فولاد ادامه داد: قیمت محصولات فولادی باید با محاسبه ارز نیمایی و قیمت جهانی تعیین شود تا تولیدکننده ،امکان فعالیت و توسعه محصولات را داشته باشد. اما متأسفانه هنوز اقدامی صورت نگرفته است.

احرامیان با اعلام اینکه در صورت عدم تغییر قیمت پایه فولاد شرکت های تولیدی در ورطه ضرر قرار خواهند گرفت، افزود: تولیدکنندگان با وجود مشکلات صادراتی ، مجبور به کاهش ظرفیت هستند و  با توجه به این اوضاع معلوم نیست براساس کدام استدلال وزارت صنعت برای تغییر قیمت پایه فولاد اقدامی نمی کند و حتی بر ثبات قیمت های فعلی پافشاری هم دارد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ