کد خبر: ۱۴۱۹۰۵
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۸

دو شرکت بورسی درباره واگذاری سهام و بهره برداری از پروژه توضیح دادند

دو شرکت بورسی درباره واگذاری سهام و بهره برداری از پروژه توضیح دادند

دو شرکت داروسازی کوثر و سرمایه گذاری صنعت نفت درباره جزئیات واگذاری سهام داروسازی امین و بهره برداری از پروژه ذخیره سازی مخازن قشم توضیح دادند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، دو شرکت داروسازی کوثر و سرمایه گذاری صنعت نفت درباره جزئیات واگذاری سهام داروسازی امین و بهره برداری از پروژه ذخیره سازی مخازن قشم توضیح دادند که آماده بازگشایی نماد برای فردا و معاملات روز جاری شدند.

براین اساس، "ونفت" پیرو نامه ۱۷ آذرماه سال گذشته در خصوص عقد قرارداد اجاره بلند مدت مخازن نفت قشم با شرکت ملی نفت اعلام کرد: با عنایت به اتمام فاز یک پروژه ذخیره سازی مخازن قشم، بهره برداری از پروژه طبق هماهنگی های صورت گرفته از ۷ دی ماه آغاز می شود.

اعلام آغاز بهره‌برداری از فاز یک پروژه ذخیره سازی مخازن قشم از آنجایی که طبق طرح اولیه جهت راه اندازی فاز یک، نحوه بارگیری مخازن از طریق کامیون بوده با پیگیری‌های متعدد گروه مدیریت، شرکت موفق شد از طریق خط لوله، مخازن نفت قشم را به خط لوله تامین خوراک میعانات گازی شرکت نفت ستاره خلیج فارس وصل کرده که این موضوع باعث تاخیر در اجرای پروژه فاز یک شده که در قبال آن به سبب اتصال از طریق خط لوله، هزینه های بارگیری کاهش خواهد یافت.

همچنین "دکوثر" اعلام کرد: ۵۴ درصد از سهام داروسازی امین را به قیمت پایه ۱۵۳۰۸ ریال برای هر سهم و جمع ۶.۸ میلیارد تومان برای کل معامله واگذار کرده است. بهای تمام شده سهام حق تقدم واگذار شده در دفاتر شرکت ۶۴ میلیون تومان و سود و زیان واگذاری پس از کسر مخارج انتقال ۶.۶ میلیارد تومان بوده است. همچنین پس از واگذاری سهام، درصد مالکیت ناشر در شرکت داروسازی امین به ۴۰.۸۲ درصد رسیده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ