کد خبر: ۱۴۲۰۲۶
۹:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱

مجوز افزایش سرمایه

مجوز افزایش سرمایه "فملی" و دو شرکت سرمایه گذاری از سود صادر شد

سه شرکت ملی مس، سرمایه گذاری وثوق امین و سرمایه گذاری جامی مجوز افزایش سرمایه ۳۰، ۴۸ و ۵۸ درصدی را از محل جذاب سود انباشته دریافت کردند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سه شرکت ملی مس، سرمایه گذاری وثوق امین و سرمایه گذاری جامی مجوز افزایش سرمایه 30، 48 و 58 درصدی را از محل جذاب سود انباشته دریافت کردند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

بر این اساس، "فملی" می تواند درصورت تصویب سهامداران، سرمایه فعلی را از 7.8 به 10.1 هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته اعمال می شود تا قادر به تامین بخشی از منابع مورد نیاز جهت تکمیل طرح های توسعه ای شود.

همچنین "وثوق" که درخواست افزایش سرمایه 50 درصدی داده بود توانست موافقت سازمان بورس را برای تامین مالی 48 درصدی اخذ و سرمایه فعلی را از 12 به 17.7 میلیارد تومان برساند. این تامین مالی از محل سود انباشته و جهت اصلاح ساختار مالی صرف می شود.

در این میان، "وجامی" نیز که برنامه افزایش سرمایه 67 درصدی داشت با اخذ مجوز 58 درصدی، می تواند سرمایه فعلی را از 12 به 19 میلیارد تومان برساند. این تامین مالی هم از محل ود انباشته اعمال و صرف اصلاح ساختار مالی می شود.

بنابراین گزارش، با آغاز معاملات امروز بازار سهام شرکت های ملی مس، سرمایه گذاری وثوق امین و سرمایه گذاری جامی به ترتیب با رشد 4.7 ، 1.2 و 2.9 درصدی روبرو شده اند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» حسین کاظمی | ساعت ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
0
0
پاسخ
مسعولین محترم شرکت مس (امور سهام) چرا افزایش سرمایه 30 درصدی را نمی دهید.تاکرونا برای همه مشکلی درست نکرده-شاید سهامداران شرایطشون طوری است که می خواهند بفروشند-الان از مجمع اول که 8 ماه گذشته واز مجمع فوق العاده هم 4ماه گذشته سال(98) معلوم نیست چکار می کنید-امیوارم به فکر باشید-والسلام
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ