کد خبر: ۱۴۲۳۰۱
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۰

نتیجه جلسه امروز شورای عالی بورس / دامنه نوسان بزودی ۵ درصد می شود
رئیس سازمان بورس اعلام کرد :

نتیجه جلسه امروز شورای عالی بورس / دامنه نوسان بزودی ۵ درصد می شود

رئیس سازمان بورس با اعلام نتیجه جلسه امروز شورای عالی بورس گفت: بزودی دامنه مجاز نوسان همان ۵ درصد همیشگی خواهد شد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شاپور محمدی در حاشیه جلسه امروز شورای عالی بورس که با حضور وزیر اقتصاد برگزار شد به مهر گفت: این جلسه با محوریت گزارش سازمان بورس در خصوص تحولات هفته گذشته و تقدیر از اقدامات نهادهای حقوق برگزار شد. خوشبختانه بورس ایران از نقدشوندگی بسیار زیادی برخوردار بوده و افرادی که به هر دلیل تمایل به دریافت نقدینگی داشتند قادر به فروش سهام شدند .

وی با بیان اینکه با وحدت و همدلی تمامی ارکان ، روند شاخص در روزهای پایانی هفته قبل متعادل شد، ادامه داد: چشم انداز شاخص و معاملات هفته آینده با توجه به وجود نقدشوندگی کافی ، نگران کننده نیست و تا اندازه بسیار زیادی عرضه و تقاضا هم متعادل شده است. بنابراین بورس در هفته آینده شرایط مناسبی را تجربه و حمایت‌ از سهامداران در صورت لزوم ادامه می یابد.

این مقام مسئول افزود: به نظر می‌رسد با توجه به شرایط بازار، لزومی به ورود سازمان بورس نباشد اما تمام تلاش این سازمان آن است که همواره نقدشوندگی بازار حفظ شود تا زمینه امکان خرید و فروش روانی و آسان فراهم شود .

محمدی در مورد تکرار یا عدم تکرار اعمال محدودیت دامنه نوسان از پنج درصد به دو درصد نیز توضیح داد: شورای عالی بورس تأکید کرد تا با توجه به بهبود شرایط بازار، هیئت مدیره سازمان بورس در رابطه با بازگشت دامنه نوسانات به شرایط طبیعی تصمیم گیری کند. بنابراین بزودی دامنه مجاز نوسان به ۵ درصد افزایش خواهد یافت .

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ