کد خبر: ۱۴۴۲۴
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۵/۱۲

آخرین روز حضور یک شرکت۹۶۰ میلیاردتومانی درفرابورس/ دومین انتقالی به بورس
بورس پرس خبر می دهد:

آخرین روز حضور یک شرکت۹۶۰ میلیاردتومانی درفرابورس/ دومین انتقالی به بورس

امروز آخرین روز حضور یک شرکت ۹۶۰ میلیارد تومانی در فرابورس است و نماد آن در پایان معاملات بسته می شود تا به عنوان دومین شرکت از فرابورس به تابلوی منتقل شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، پتروشیمی جم درحالی از 26 شهریور 92 با کشف قیمت 1490 تومانی هر سهم وارد فرابورس شده بود که بعد از ارایه درخواست مسئولان و احزار شرایط حضور در بورس، این شرکت بعد از بیمه ما به عنوان دومین شرکت از فرابورس به بورس منتقل می شود.

براساس این گزارش، در پی موافقت 4 اسفندماه سال 93 هیات ‌پذیرش بورس اوراق بهادار مبنی بر انتقال پتروشیمی جم از بازار فرابورس به بورس و با توجه به احراز موارد تعیین شده ، نماد این شرکت 960 میلیارد تومانی از 22 تیر به عنوان چهارصد و نود و چهارمین شرکت پذیرفته شده در بخش «ساخت مواد شیمیایی و محصولات شیمیایی»، گروه «ساخت مواد شیمیایی اساسی» و طبقه‌ «ساخت مواد شیمیایی اساسی به جز انواع کود و ترکیبات ازت» با کد «63-11-24» و نماد «جم (JAM)» در فهرست نرخ‌های تابلوی بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شد.

برهمین اساس، مدیر بازار فرابورس امروز از انتقال نماد شرکت پتروشیمی جم به بازار معاملاتی خبر داد و اعلام کرد: با توجه به انتقال نماد معاملاتی شرکت پتروشیمی جم (جم1) از بازار دوم فرابورس ایران به بازار معاملاتی شرکت بورس اوراق بهادار تهران، نماد معاملاتی مذکور در پایان جلسه معاملاتی امروز دوشنبه 12 مرداد 94  متوقف می َشود. تاریخ و نحوه بازگشایی نماد معاملاتی مذکور در بازار رسمی شرکت بورس اوراق بهادار تهران توسط معاونت محترم بازار آن شرکت اطلاع رسانی می شود.

انتهای پیام 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ