کد خبر: ۱۴۶۶۱۸
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۳

اثر اولیه حضور ایران در فهرست سیاه بر بازار ارز: دلار 14600 و سکه 5.8 میلیون
گزارش خبرگزاری دولت از:

اثر اولیه حضور ایران در فهرست سیاه بر بازار ارز: دلار 14600 و سکه 5.8 میلیون

در پی قطعی شدن تصمیم FATF و ورود ایران به فهرست سیاه ، بازار ارز روند پرشتاب تری گرفت و هر دلار به 14600 تومان رسید و هر سکه هم از مرز 5.8 میلیون تومان عبور کرد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، ایرنا خبرگزاری دولت در گزارشی از بازار امروز ارز اعلام کرد: نرخ دلار در روزهای اخیر با جوسازی سفته بازان به دلیل نزدیک شدن به نشست FATF و نگرانی از قرار گرفتن ایران درفهرست سیاه ، رو به افزایش گذاشته بود و  امروز به دلیل قطعی شدن این موضوع، افزایش قیمت‌ها روند پرشتاب‌تری گرفت.

بر این اساس، نرخ فروش دلار در صرافی‌های بانکی با رشد ۳۳۰ تومانی به ۱۴ هزار و ۵۳۰ تومان و نرخ خرید به ۱۴ هزار و ۴۳۰ تومان رسید. قیمت‌ها در بازار آزاد نیز حدود ۳۰۰ تومان بیشتر بود.

قیمت خرید هر یورو  ۱۵ هزار و ۴۸۰ تومان و نرخ فروش آن ۱۵ هزار و ۵۸۰ تومان شد.

میانگین بهای هر یورو در روز معاملاتی گذشته در سامانه سنا ۱۵ هزار و ۱۶۶  و هر دلار ۱۴ هزار و ۲۴۶ تومان و در سامانه نیما  هر حواله یورو ۱۴ هزار و ۱۰۲ و حواله دلار نیز ۱۲ هزار و ۹۶۴ تومان به فروش رسید.

براساس این گزارش، قیمت هر گرم 18 عیار نیز با رشد حدود 47 هزار تومانی به حدود 597 هزار تومان رسید و هر سکه طرح جدبد و قدیم هم با رشد حدود 53 هزار تومانی به 5.8 میلیون و 5.83 میلیون تومان رسیدند .نیم سکه و ربع هم از 2.97 و  1.79 میلیون تومان عبور کردند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ