کد خبر: ۱۴۶۶۷۲
۷:۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۵

دومین برنامه افزایش سرمایه ۱۱۳۰ درصدی شرکت اخراجی از بورس با تغییر محل

دومین برنامه افزایش سرمایه ۱۱۳۰ درصدی شرکت اخراجی از بورس با تغییر محل

بیمه حافظ که بعد از اخراج چند سال پیش در بازار پایه فرابورس حضور دارد برای دومین بار برنامه افزایش سرمایه سنگین ۱۱۳۰ درصدی را با تغییر محل تامین مالی داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بیمه حافظ که از جمله شرکت های اخراج شده از بورس و حاضر در بازار پایه زرد فرابورس بشمار می رود ( از مرداد 93 ) بعد از یک سال پرونده افزایش سرمایه سنگین 1130 درصدی را  باز کرد.

براساس این گزارش، هیات مدیره ".حافظ" ابتدا در مرداد سال گذشته از برنامه افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها خبر داد و سپس در آبان همان سال اعلام کرد که قصد افزایش سرمایه 1130 درصدی از مطالبات سهامداران و آورده نقدی دارد که به نتیجه ایی نرسید.

حال این شرکت 12.2 میلیارد تومانی اعلام کرد در صورت موافقت سازمان بورس ، تامین مالی سنگین 1130 درصدی را از آورده نقدی سهامداران تامین خواهد کرد و به سرمایه 150 میلیارد تومانی خواهد رسید و  برای فعالیت در سرزمین اصلی و ارتقای سطح توانگری شرکت اعمال خواهد شد.

در ترکیب سهامداری این شرکت هم شخص حقیقی با 9.3 درصد، سرمایه گذاری چشم انداز توسعه شمال با 8.4 درصد و شرکت نصب نیرو با 6.7 درصد حضور دارند.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ