کد خبر: ۱۴۶۷۲۱
۰:۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۶

نظر ولایتی درباره کرونا و پیش بینی سیر نزولی / منتظر اخبار بهتر باشید

نظر ولایتی درباره کرونا و پیش بینی سیر نزولی / منتظر اخبار بهتر باشید

مشاور مقام معظم رهبری و رئیس بیمارستان مسیح دانشوری با پیش بینی سیر نزولی کرونا گفت: در روزهای آینده ، اخبار بهتری خواهیم داد و هیچ جای نگرانی نیست.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، علی‌اکبر ولایتی که دکترای تخصصی کودکان را از دانشگاه جانز هاپکینز دریافت کرده درباره شیوع ویروس کرونا به تسنیم گفت: بیماری کرونا سخت‌تر از اپیدمی آنفلوآنزا نیست که وزارت بهداشت و مراکز درمانی آموزشی بر آن فائق آمدند. به زودی منحنی اپیدمی سیر نزولی خواهد داشت.

وی افزود: برخی به‌ نیابت از بیمارستان مسیح دانشوری اظهارنظر کرده و به قصد تخریب مطالبی را اعلام می کنند که اغلب کذب و در راستای تشویش اذهان عمومی است. تعداد بیماران بستری‌ مشکوک در این بیمارستان ۱۰۴ نفر بوده که حال نیمی از افراد بهبود کامل یافته و یا درحال بهبود است .

این مقام مسئول ادامه داد: از سعید نمکی وزیر بهداشت شنیدم وضعیت قم پایدار شده و منحنی ، سیر یکنواخت شده و به‌تدریج نزول می یابد. با توجه به تدابیر اتخاذ شده برای کنترل اپیدمی در روزهای آینده ، اخبار بهتری خواهیم داد و هیچ جای نگرانی نیست.

به گفته ولایتی، درست است که این بیماری درمان ندارد اما درمان‌های حمایتی، سه نوع آنتی‌بیوتیک، یک نوع دارای ضدویروس و یک نوع داروی ضدانگل تاحدودی اثر بخش خواهند بود. هر بیمار 5 دارو می‌گیرد که براساس طرح سازمان بهداشت جهانی است و هر نوع مراقبت لازم در اینجا انجام می شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ