کد خبر: ۱۴۶۸۳۸
۰:۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۹

کلیه تجهیزات شعب افق کوروش ضدعفونی می شود
در پی شیوع ویروس کرونا:

کلیه تجهیزات شعب افق کوروش ضدعفونی می شود

فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش در پی شیوع ویروس کرونا با ایجاد ستاد مدیریت بحران، شرایط حفاظتی و بهداشتی ویژه‌ای را در شعب به منظور ایجاد محیطی امن برای خرید مشتریان به اجرا درآورد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، با تایید اولین مورد ویروس کرونا در ایران، مدیران ارشد فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در جلسه‌ای اضطراری خواستار انجام اقدامات بهداشتی و حفاظتی در شعب شدند.

این اقدامات شامل استفاده از ماسک و دستکش‌ لاتکس از سوی کارکنان شعب است و یک ساعت یکبار رادیو شرکت به کارکنان شعب، بهداشت فردی به ویژه شستشوی دست ها و ضدعفونی کردن محیط شعب و فروشگاه را یادآوری خواهد کرد. 

تمامی تجهیزات داخل فروشگاه ها از جمله درب یخچال ها، دسته ترولی ها، صندوق فروشگاهی و تمامی سطوح در دسترس در طول روز و به دفعات منظم توسط همکاران ضدعفونی خواهند شد تا محیط امن و بهداشتی برای خرید مشتریان ایجاد شود ضمن آنکه مشتریان به استفاده از دستکش یکبار مصرف توصیه می شوند.

همچنین با ارسال پیامک به همکاران فروشگاهی، آموزش های لازم در زمینه بهداشت فردی و فروشگاهی به آنها داده می شود و گروه های بازرسی شرکت نیز با مراجعه حضوری به شعب و از طریق دوربین های مداربسته، دستورالعمل های بهداشتی را کنترل می کنند.

بنابراین گزارش، تدابیر بهداشتی فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش تا اعلام پایان شیوع کرونا از سوی وزارت بهداشت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ