کد خبر: ۱۴۹۲۸۳
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۱/۲۳

شفاف سازی سه شرکت درباره فروش سهام ، اصلاح افشای اطلاعات و اثر کرونا

شفاف سازی سه شرکت درباره فروش سهام ، اصلاح افشای اطلاعات و اثر کرونا

لیزینگ صنعت و معدن، گروه فن آوا و شهداب ناب خراسان درباره واگذاری ۳.۳ درصد سهام ، دلیل اصلاح افشای اطلاعات، اثر کرونا بر تولید محصولات و برنامه افزایش ظرفیت تولید توضیح دادند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سه شرکت لیزینگ صنعت و معدن، گروه فن آوا و شهداب ناب خراسان به ترتیب درباره واگذاری 3.3 درصد سهام شرکت زیرمجموعه، دلیل تغییر اصلاح افشای اطلاعات و اطلاعات برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی توضیح دادند.

براین اساس، لیزینگ صنعت و معدن 3.3 درصد سهام سرمایه گذاری توسعه صنعت و تجارت را برای اجرای دستورالعمل بانک مرکزی به مبلغ 5563 ریال برای هر سهم و جمع مبلغ 83.8 میلیارد تومان معامله کرده است.

بهای تمام شده سهام یا حق تقدم واگذار شده در دفاتر شرکت 20.6 میلیارد تومان و سود و زیان واگذاری پس از کسر مخارج انتقال 63.1 میلیارد تومان اعلام شده است.درصد مالکیت "ولصنم" در این شرکت قبل از واگذاری 7.6 بوده که پس از نقل و انتقال به 4.3 درصد رسیده است.

همچنین گروه فن آوا از دلیل تغییر اصلاح افشای اطلاعات خبر داد و اعلام کرد: اطلاعات عدم برنده شدن در مناقصه خرید خدمات فنی و مهندسی در حوزه نظارت بر سرویس های رادیویی در قسمت افشای اطلاعات با اهمیت به اشتباه در قسمت نتایج شرکت در مناقصه ثبت شده بود که اصلاح شد.

در این میان، شهداب ناب خراسان که به دلیل بازدهی بیش از 50 درصدی قیمت سهام با توقف نماد روبرو و ملزم به برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی شد درخصوص عدم تاثیر کرونا بر تولید محصولات، برنامه افزایش ظرفیت تولید و حضور در بازارهای صادراتی کشورهای همسایه با توجه به نرخ جهانی رب، شرط افزایش قیمت رب توضیح داد که می توان اینجا مشاهده کرد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ