کد خبر: ۱۵۲۹۷۴
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۲/۱۰

توصیه وزیر اقتصاد به سهامداران درباره خرید و فروش سهام عدالت

توصیه وزیر اقتصاد به سهامداران درباره خرید و فروش سهام عدالت

وزیر اقتصاد با اشاره به در دستور کار قرار گرفتن آزادسازی سهام عدالت توصیه کرد: سهامداران ضمن توجه به اطلاع رسانی ها از فروش فوری و شتابزده سهام خودداری کنند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، فرهاد دژپسند در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: برخی دارندگان سهام عدالت شرایط اقتصادی مناسبی ندارند و به دلیل آثار اقتصادی ویروس کرونا شرایط متفاوتی دارند و از این جهت بخشی از این سهام را می‌توانند برای فروش آزاد بگذارند.

وی افزود: به عنوان یک کارشناس توصیه‌ می کنم مردم این سهام را مدیریت کنند و از فروش فوری و شتابزده خودداری کنند. حتماً دارندگان سهام عدالت به این نکته توجه ویژه کنند که اکنون ممکن است تعدادی افراد سودجو برای خرید این سهام وارد میدان شوند و از اطلاعاتی که هنوز کامل منتشر نشده سوء استفاده کنند و با قیمتی پایین تر از ارزش واقعی سهام نسبت به خرید این اوراق اقدام کنند.

دژپسند با بیان اینکه به مرور درباره جزئیات سهام عدالت اطلاع رسانی خواهیم کرد، تصریح کرد:‌ اینکه سهامدار این سهام را مدیریت یا به شرکت واگذار کند بستگی به خود فرد دارد اما توصیه می شود به اطلاع رسانی ها هم توجه کنند و از فروش فوری و شتابزده جلوگیری کنند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ