کد خبر: ۱۵۳۳۵۸
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۲/۲۱

معاملات مشکوک سه پتروشیمی، سومین حضور متوالی
در روز ورود شاخص به کانال یک میلیون و ۴۳ هزار واحدی رخ داد:

معاملات مشکوک سه پتروشیمی، سومین حضور متوالی "تملت" و ۱۱ نماد

در روز ورود شاخص به کانال یک میلیون و ۴۳ هزار واحدی، سه شرکت پتروشیمی، حضور تامین سرمایه تازه وارد برای سومین روز متوالی و ۱۱ نماد دیگر مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،  در جریان معاملات دومین روز کاری این هفته، بازار سهام با روندی قوی و با گرایش به نمادهای بزرگ آغاز به کار کرد به طوری که  با افزایش نسبی عرضه ها، شاخص در نهایت با رشد 21 هزار و 553 واحدی و ورد به کانال یک میلیون و 43 هزارتایی به معاملات امروز پایان داد.

به این ترتیب بیش از 11.3 هزار میلیارد تومان در بورس و 5.7 هزار میلیارد تومان در فرابورس دست به دست شد. ارزش معاملات خرد هم به 16.25 هزار میلیارد تومان رسید و بیشترین حجم معاملات به توسعه مولد نیروگاهی جهرم، سرمایه گذاری خوارزمی، بانک پارسیان، بانک تجارت به همراه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان به ترتیب با داد و ستد بیش از 589، 296، 281، 270 و 260 میلیون سهمی تعلق گرفت.

در این میان اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 4 تا دو برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این فهرست، شرکت بهنوش حاضر در بازار دوم معاملات بورس ضمن افت 4.4 درصدی قیمت سهام و صف فروش، شاهد داد و ستد بیش از 2.4 میلیون سهمی شد.

در ادامه هم شرکت های سیمان بجنورد، نفت ایرانول، پتروشیمی مبین، بیمه پاسارگاد،  تامین سرمایه بانک ملت، پگاه اصفهان، پتروشیمی گلستان، قند نیشابور، پتروشیمی قائدبصیر، بازرسی مهندسی و صنعتی ایران، سرمایه گذاری مسکن شمال شرق، گروه توسعه هنر ایران، پارس سویچ و پخش البرز مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.

حضور سه شرکت پتروشیمی، تامین سرمایه بانک ملت و 11 شرکت بورسی و فرابورسی دیگر از جمله نکات جالب این فهرست بود.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد. 

 

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ