کد خبر: ۱۵۳۸۷
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۶/۲۵

نماد

نماد "ثپردیس" برای عرضه اولیه ۳۰ میلیون سهم باز شد/ حذف یک قیمت گران

نماد سرمایه گذاری مسکن پردیس برای عرضه اولیه ۳۰ میلیون سهم در فرابورس باز شد و طی آن یک تقاضا با قیمت گران وارد سامانه شد اما دقایقی بعد حذف شد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، تا دقایقی دیگر 10 درصد سهام سرمایه گذاری مسکن پردیس در بازار دوم معاملات فرابورس عرضه می شود تا پنجمین عرضه اولیه سال جاری ( بعد از سیمان خوزستان، فولاد هرمزگان، پتروشیمی مبین و مواد ویژه لیا)  انجام شود.

در این عرضه 15 میلیون سهم برای کشف قیمت و 15 میلیون سهم دیگر برای معامله گران آنلاین تخصیص داده شده و سهمیه هر ایستگاه کارگزاری 100 هزار سهم و هر صندوق سرمایه گذاری مشترک 47 هزار سهم تعیین شده و سهمیه معامله گران آنلاین هم در روز عرضه اعلام می شود. همچنین خرید گروهی یا اصطلاحا" ددد سهام این شرکت برای کارگزاران مجاز اعلام شده است.

براساس این گزارش، همزمان با بازگشایی این نماد ، یک سرمایه گذار با وارد کردن 50 هزار سهم در سامانه معاملاتی، تقاضای خرید 700 تومانی هر سهم داشت که دقایقی بعد این تقاضای دور از ذهن حذف شد. چرا که با توجه به یپش بینی سود هر سهم " ثپردیس" ، برخی فعالان قیمت های حدود 500 تومانی را مناسب می دانند.

در گزارش مربوط به صورت‌های مالی میان دوره‌ای دوره ۹ ماهه منتهی به 31 خرداد "ثپردیس" ، 517 ریال از سود 1027 ریالی هر سهم محقق شده و این شرکت اولین پیش بینی سود هر سهم سال شهریور آینده را 1336 ریال اعلام کرده که نسبت به سود 1027 ریالی سال جاری 23 درصد رشد نشان می دهد.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ