کد خبر: ۱۵۴۸۷۱
۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۴/۳

روایتی از مرگ قاضی فراری و نظر وکیل مدافع درباره عکس جسد

روایتی از مرگ قاضی فراری و نظر وکیل مدافع درباره عکس جسد

منابع محلی رومانیایی جزئیات جدیدی از مرگ قاضی فراری و متهم اعلام کردند و وکیل مدافع وی هم درباره ابهام عکس جسد توضیح داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، العربیه به‌نقل از نشریه رومانیایی لیبرتاته اعلام کرد: براساس اطلاعات تازه، قاضی غلامرضا منصوری روز جمعه قصد ترک محل اقامت را داشت و پیش از ترک هتل ، همه هزینه‌ها را پرداخت کرده و قرار بود تبادل انجام شود. پس از انجام تشریفات نهایی، قاضی منصوری به طبقه محل سکونت رفت ولی داخل اتاق نشد و بعد از لحظاتی از طبقات بالا به پایین پرتاب شد و جسد وی در چند متری پذیرش هتل افتاد. سقوط وی باعث شکستگی و ازهم گسستگی مفاصل و خونریزی داخلی شد.

قاضی منصوری در روز حادثه همانند هفته‌های گذشته با افسر پلیس پرونده ملاقات کرد و به گفته افسر پلیس، هیچ نشانه‌ای دال بر احتمال یا توانایی اقدام جدی و خطرناک از سوی وی مشاهده نشده بود. پلیس رومانی همچنان در حال بررسی پرونده مرگ منصوری، تحلیل دوربین‌های مداربسته هتل و اظهارات شاهدان عینی است.

براساس این گزارش، در حالی عدم انتشار عکس‌های جسد وی بر ابهامات این پرونده افزوده که امیرحسین نجف‌پور ثانی وکیل مدافع قاضی منصوری با تاکید بر ابهامات این پرونده و شایعاتی که اخیرا در فضای مجازی مبنی‌بر زنده بودن قاضی منصوری منتشر‌شده به ایلنا گفت: عکس منتشره نشان می‌دهد داخل محفظه جسدی نیست ‌اما طبق عکس‌های دیگر ، جسد در آن محفظه وجود دارد. قرار بود رومانی دیروز نتیجه کالبد‌شکافی را اعلام کند.

انتهای پیام
 

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ