کد خبر: ۱۵۴۹۵۱
۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۴/۵

توضیح کارگزاری بانک‌ ملی درباره ابهامات فروش سهام عدالت و تفاوت واریزی مبلغ

توضیح کارگزاری بانک‌ ملی درباره ابهامات فروش سهام عدالت و تفاوت واریزی مبلغ

کارگزاری بانک ملی ایران به ابهامات و سئوالات سهامداران عدالت در مورد زمان فروش سهام و علت تفاوت واریزی مبلغ توضیح داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمدحسن ابراهیمی مدیرعامل کارگزاری بانک ملی ایران در پاسخ به ابهامات فروش سهام عدالت توضیح داد: نمی‌توان زمان مشخصی برای فروش سهام و واریز وجوه ناشی از آن مشخص کرد.

کارگزاری تلاش می‌کند سهام را به نفع سهامدار بفروشد . بنابراین نمی‌تواند این کار را به هر قیمتی انجام دهد. عرضه و تقاضا، تعیین‌کننده قیمت سهام بوده و تلاش می‌ شود سهام با بالاترین قیمت و در بهترین شرایط به فروش برسد.

ثبت درخواست فروش سهام عدالت به معنی فروش قطعی نیست. فرآیند فروش ممکن است کمی زمان‌بر باشد اما کارگزاری پس از فروش قطعی، مبالغ دریافتی را طی روال قانونی به حساب صاحب سهام واریز خواهد کرد.

دارندگان سهام عدالت می‌توانند از درگاه‌های مختلف مانند سایت بانک، اپلیکیشن‌ها یا به‌طور مستقیم درخواست فروش سهام را ثبت کنند. میان این روش‌ها تفاوتی وجود ندارد و ثبت درخواست فروش به منزله دادن اختیار به کارگزاری برای فروش سهام به بهترین قیمت است.

درباره علت تفاوت واریزی مبلغ ناشی از فروش سهام عدالت برای برخی دارندگان این سهام نیز باید گفت، سهام عدالت، سبدی از سهم‌های مختلف بوده و کارگزار ممکن است در یک مرحله تعدادی از این سهام را بفروشد و تعدادی را نگه دارد تا قیمت آن افزایش یابد؛.بنابراین تنها مبلغ سهام فروخته‌شده به حساب افراد واریز می‌شود.

دارندگان سهام عدالت پس از ثبت فروش سهام نیازی به مراجعه حضوری یا غیرحضوری نخواهند داشت . چرا که کارگزاری اقدامات لازم برای فروش و واریز وجه به حساب معرفی شده توسط آنها را انجام خواهد داد. ثبت درخواست فروش سهام عدالت همچنان ادامه دارد و از سهامداران درخواست می شود اطلاعات لازم را با مراجعه به سایت سازمان خصوصی‌سازی دریافت کنند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» مژگان پشت پازن | ساعت ۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۴/۶
0
0
پاسخ
سهامم رو از طریق برنامه ایوا فروختم الام ۱ ماه چیزی ب حسابم نیومده از بانک ملی ام هستم
» جمشید داراخانی | ساعت ۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۴/۶
0
0
پاسخ
سلام من تاریخ 10 خرداد سهامم را به اپلیکیشن ایوا برای فروش ثبت کردم ولی هنوذ هیچ مبلغی به حساب من واریز نشده سهام زن و بچم ریختن به بانک هم مراجعه کردم گفتن شباح درسته من باید چکار کنم لطفا راهنمایی کنید ممنون
» ناشناس | ساعت ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۴/۲۴
0
0
پاسخ
سلام سهام ۴۹۲ تومانی واسه خودم از فارابی فروختم ۱۷۲۰ داده واسه خانومم سداد ملی فروختم ۳۰۳۷ داده
لطفآ پیگیری کنید بقیشو بفرستن باید طبق ۲ روز قبل واریز سی درصد رو محاسبه کنند چون ۲ روز قبل واریز فروش میره واسه هر کس
تا حدود ۵ میلیون باید کامل واریز کنن توی چند مرحله
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ