کد خبر: ۱۵۵۷۳۳
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۴/۲۵

چهار امکان برای متقاضیان ورود به بورس در اپلیکیشن

چهار امکان برای متقاضیان ورود به بورس در اپلیکیشن "سکه" فراهم شد

امکان استفاده از چهار خدمت بورسی در اپلیکیشن سکه شرکت به‌پرداخت ملت فراهم شدکه شامل فروش سهام عدالت،دریافت رایگان کد بورسی و احراز هویت سجام، دفاتر پیشخوان و آموزش است .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت حاضر در بورس به‌پرداخت ملت اعلام کرد: امکان استفاده از چهار خدمت بورسی در منوی بورس و سهام اپلیکیشن "سکه " فراهم شده که شامل فروش سهام عدالت، دریافت رایگان کد بورسی و احراز هویت رایگان سجام (سامانه جمع‌آوری اطلاعات مشتریان)، نوبت‌گیری دفاتر پیشخوان و آموزش بورس است .

براساس این گزارش، متقاضیان ورود به بازار سهام می توانند بدون مراجعه حضوری و رایگان و پس از دریافت کد بورسی و احراز هویت سجام از طریق اپلیکیشن سکه " به پرداخت ملت " نسبت به خرید و فروش آنلاین سهام اقدام کنند.

همچنین مراکز احراز هویت برای فرد متقاضی نمایش داده می‌شود و دفاتر پیشخوان و دفاتر ICT روستایی هم امور احراز هویت برای ورود افراد به بورس انجام می‌دهند که امکان نوبت‌گیری آن‌ها از طریق اپلیکیشن سکه" به پرداخت ملت " میسر است اما با کمک اپلیکیشن سکه، امکان احراز هویت به‌صورت آنلاین نیز فراهم شده و فرد بدون حضور در دفاتر پیشخوان و دفاتر ICT روستایی می‌تواند نسبت به احراز هویت اقدام کند.

علاقه‌مندان به بهره‌گیری از آموزش‌های بورس نیز می توانمد از دوره‌های آموزشی تئوری و عملی به دو صورت فایل‌های آموزشی یا آموزش غیرحضوری و «نوین» بهره مند شوند .

ثبت درخواست فروش 30 درصد سهام عدالت نیز یکی ازدیگر خدمات منوی بورس و سهام اپلیکیشن سکه " به پرداخت ملت" است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ